Какво направи Джей Ло, за да нажежи страстите на италианците

Певицата стана посланик на секси бельото Intimissimi

Любопитно
22:50 - 30 Септември 2022
6498
Какво направи Джей Ло, за да нажежи страстите на италианците

След големите вълнения в личния ѝ живот, Дженифър Лопес реши да си "почине" и да се фокусира върху кариерата си. Не чакахме и дълго, за да научим какво още е добавила в автобиографията си. Този път не става въпрос за музика или филм (въпреки че и такъв ще видим съвсем скоро).

Джей Ло прави поредната смела крачка в модния бизнес и става глобален посланик на италианската марка за бельо Intimissimi. И ако някой си мисли, че изборът на компанията е случаен, бърка.

Освен заради присъствието си на сцената и играта зад камерата, изпълнителката отдавна си е спечелила фенове и заради вкуса си към модата. Многократно определяна като модна икона, Джей Ло просто знае как да живее със стил и класа.

Очевидно Сандро Веронези - главният изпълнителен директор на Intimissimi, не остава безразличен към този неин талант. Компанията му се стреми да пробие и разрасне в САЩ, а за тази цел на помощ се причита Дженифър Лопес. Самата тя обяснява по-рано, че е придобила и запазила своята "комбинация от твърдост и сексапил" от живота си в Бронкс.

Генералният мениджър на Intimissimi Марчело Веронези потвърди амбициозния план за растеж, който се е забавил през последните години заради пандемията. Напълно е наясно и с разликите между европейския и американския пазар и клиенти.

"Искаме да растем, но искаме и да разберем по-добре вкуса и предпочитанията на американците, защото двата пазара са различни, различни са и конкурентите", казва той.

Това не е първият път, когато Джей Ло позира по бельо за модна къща. В средата на март тя отново нажежи страстите с фотосесия за Dolce & Gabbana заедно с топмодела Дейвид Ганди.