Луксозните брандове — в плен на новата “нормалност” (част 2)

Нещо за четене
17:45 - 24 Януари 2021
7169
Луксозните брандове — в плен на новата “нормалност” (част 2)

В предишната статия ви представихме модните предложения за силния пол (сезон есен/зима 2021), показани в Париж тази седмица.

Няколко дни по-рано и Милано представи новите колекции мъжка мода, като фешън седмицата премина във “фигитален” формат — тоест физически и дигитален, обяснява Франс прес.

Това се дължи на ограниченията, наложени от пандемията. В календара бяха включени истински традиционни ревюта с манекени, подиуми и сценография, но без публика. Те бяха излъчвани на живо на платформата на Италианската модна камара и на сайтовете на големите модни къщи.

Такава бе формата, избрана от “Фенди”, “Етро” и “Куей”, които дефилираха през миналия уикенд.

“Фенди”:

Предложенията на семейната италианска модна къща “Етро”:

Останалите 36 модни бранда заложиха на предварително записани презентации, на късометражни филми и на някои художествени проекти. “Ерменеджилдо Дзеня”, “Тодс”, “Прада” и “Чърчс” също са част от тази група.

Най-новата колекция на марката Z Zegnа на “Ерменеджилдо Дзеня”:

"Тодс":

Сред височайшите отсъстващи на миланския подиум личат имената на “Гучи” и “Армани”, които следват свой ритъм на представяне на колекциите си. “Долче и Габана”, които са майстори на зрелищните модни ревюта, първоначално заявиха участие, но впоследствие се отказаха, защото нямало необходимите условия за представяне на дефилето им.

В Ломбардия, чиято столица е Милано, са въведени строги карантинни мерки и е наложен вечерен час от 22:00 до 5:00 часа сутринта, припомня агенцията.

Седмицата на модата в Милано за първи път досега се разгърна изцяло на компютърни екрани и в медийни платформи. Причината е, че постоянното възраждащият се коронавирус попари всички надежди дори за “шепа” физически шоута, предаде Асошиейтед прес.

В дигиталния си предварителен преглед, модна къща “Прада” представи нова анти-униформа, която говори за една различна близост във все по-стесняващите ни се кръгове — луксозни мъжки дълги гащи. 

Шоуто на "Прада" вижте тук:

Първата колекция мъжка мода — плод на сътрудничеството между Миуча Прада и Раф Симънс, беше представена на моден подиум, обхождащ пространства, обвити в мека изкуствена кожа в лилаво, небесносиньо и алено. Кльощави мъже разхождаха по подиума плътно прилепнали гащеризони с десени, вдъхновени от графичната архитектура.

По думите на дизайнерите гащеризоните, носени според случая под големи палта, пуловери с V-образни деколтета или работни костюми, подчертават както човешкото тяло, така и свободата - елементи от основно значение за колекцията.

"Канали" подхранва крехката надежда, че мъжете могат да изглеждат като мъже:

Les Hommes:

Италианската дизайнерска къща "Москино"

Дефилето вижте тук:

Масимо Джорджети - MSGM:

За финал: вижданията на Джеймс Монг от "Айсберг":