Луксозните брандове — в плен на новата “нормалност”

Стил
16:45 - 24 Януари 2021
8167
Луксозните брандове — в плен на новата “нормалност”

По това време на годината Париж привлича вниманието на модния свят. При мъжката мода в частност.

Не е изненада, че Седмицата на модата в Париж стана виртуална. Във Франция има наложен вечерен час в 18 ч.

Но луксозните брандове подхождат нетрадиционно, за да привлекат вниманието ни.

Къщите за висша мода вече привикнаха към новата “нормалност”, тъй като миналата година имаха многобройни възможности да развият виртуалните си дефилета.

Пандемията взема своя дан от местната икономика. Много парижки дворци, тези най-скъпи хотели, които по това време обичайно са препълнени с почитатели на модата, остават затворени.

Парижката седмица на мъжката мода приключва в неделя, 24 януари 2021 г.

Ето как някои от световно известните дизайнери си представят облеклото на силния пол за сезон есен/зима 2021 (и нека не обвиняваме за всички причудливи решения пандемията):

Hermès:

Ето и предложенията на испанската луксозна модна къща, специализирана в кожени изделия, облекло, парфюми и други модни аксесоари Loewe:

Дано не са ви се насълзили очите от толкова шарения.

Юничи Абе от Kolor:

Специално проверихме три пъти дали все още става въпрос за мъжка мода. Да, няма грешка.

Норбърт Стъмпфъл за "Бриони":

Вечерното облекло на "Бриони" представя по-смели ефекти чрез графични копринени тъкани, вдъхновени от архивните произведения на римската марка през 60-те години. Забележителен е златният смокинг, създаден със специална техника, използваща електромагнитни лъчи за наслояване на 24-каратово злато върху копринени прежди:

Според дизайнера тъканта е ексклузивна само за "Бриони" и друга институция в близост до Рим: Ватикана.

Люк Майер за OAMC:

Ето как фламандският моден дизайнер Дрийс Ван Нотен облича мъжете през сезон есен/зима 2021:

Това са идеите на френския „колектив за дизайн и облекло и обувки“ Vetements, основан от грузинския моден дизайнер Демна Гвасалия и изпълнителния директор Гурам Гвасалия през 2014 г.:

Британският моден дизайнер сър Пол Смит облича мъжете така:

Френската модна къща "Диор", контролирана и председателствана от френския бизнесмен Бернар Арно, който също оглавява LVMH:

Корейският дизайнер Juun.J:

И още предложения от Азия: от японския дизайнер Михара Ясухиро:

Ясухиро първоначално е дизайнер на обувки. И може би трябваше да си остане такъв.

Рик Оуенс. Екстравагантно не е точната дума...:

Върджил Абло за "Луи Вюитон". Освен предприемач, диджей и артистичен директор на колекцията мъжки облекла на Louis Vuitton от март 2018 г., Абло също е и главен изпълнителен директор на базирания в Милано лейбъл Off-White, модна къща, която той основава през 2012 г.

Цялото представление можете да видите тук:

Йоджи Ямамото:

"Мисони":

И още от Япония - колекцията на Homme Plissé Issey Miyake:

За финал - британският моден лейбъл JW Anderson, основан от Джонатан Андерсън:

(Следва)