Меган Маркъл прави кинти от рака на Кейт
Тъмнокожата принцеса лансира марката си в пика на интереса към кралското семейство
На 22 март целият свят научи, че Кейт Мидълтън е диагностицирана с рак, а само няколко дни по-късно стана известно, че на 15 март Меган Маркъл е регистрирала марката си American Riviera Orchard в социалните мрежи. Стартирането на бранда е насрочено да съвпадне с пускането на нов сериал на "Нетфликс", в който калифорнийската принцеса ще рекламира собствените си продукти.
Според запознати на хоризонта се задава сделка с издателство и личен блог. Съобщава се, че новият проект на херцогинята на Съсекс се разработва повече от година и асортиментът му прилича на комбинация от аксесоари и стоки за дома. Така една от основните продуктови области ще бъде продажбата на конфитюри, сосове, консерви и масла за готвене.
Феновете на кралското семейство обаче са категорични, че Меган лансира марката сега, в пика на интереса към британското кралско семейство, с причина. Потребителите на мрежата са объркани от факта, че промоцията все още е недодялана и неошлайфана и има твърде малко информация за продуктите на марката.
"Чувстваме, че марката все още се създава "на чернова". Няма снимки на готови продукти, ястия или буркани със сладко. Този цинизъм няма граници, тя използва новината за болестта на Кейт в своя полза", пишат възмутени интернет потребители.
Вътрешен човек, близък до семейството на принц Хари и Меган Маркъл, споделя пред британския Harper's Bazaar, че марката на Меган ще бъде "нещо по-достъпно" от луксозната уелнес платформа Goop на Гуинет Полтроу. "Нещо, което се корени в нейната любов към естетиката, готвенето, гостоприемството, хедонизма и семейството", отбелязва източникът.
Преди брака си, Меган активно водеше блога The Tig, в който пишеше за добрата храна, за мода, красота и пътешествия. Експерти предполагат, че херцогинята възнамерява да спечели сериозни суми - явно не ѝ стигат парите, които бяха завещани на принц Хари като наследство от майка му.