Наборката на Мая Ма - Брук Шийлдс рекламира бельо и си я бива (СНИМКИ)
Да, тялото и кожата ми са различни на 57 в сравнение с тези на 20 години, но няма да се прикривам, твърди актрисата
Наборката на Мая Манолова - Брук Шийлдс е новото лице на марката за бельо "Скимс" на Ким Кардашиян. Актрисата се снима в реклама на нова колекция сутиени, която ще бъде пусната в продажба днес, на 27 септември.
Линията включва 15 различни модела в характерните за марката неутрални цветове. Освен това с Шийлдс в кампанията участват Джулиет Луис, Челси Хендлър, Индия Мур, Беки Джи и Каси. Освен звездите в кампанията се включиха 50 жени - от сервитьорки до изпълнителни директори, "за да подчертаят ангажимента на марката да създава вечни дизайни за жени с различен начин на живот и от различен произход".
57-годишната Брук Шийлдс се включи в рекламната кампания не само за хонорара, а и защото иска да промени стигмата в красотата, особено когато става въпрос за остаряването. Според нея, наименованието на продукти не трябва да съдържа думата "антиейджинг", защото по този начин още повече се втълпява на жените, че остаряването е лош процес и не трябва да се вижда по лицето. "Знаете ли какво, не наричам това бръчки, а линии на смеха", категорична е Шийлдс.
Носителката на множество награди се опитва да променя и своята философия за живота. "Да, тялото и кожата ми са различни на 57 в сравнение с тези на 20 години, но няма да се прикривам. Не се опитвам да бъда по-млада, а просто да бъда по-добра и по-уверена", казва тя.