Наливат 2,4 млн. лева за реклама в туризма

Браншът спретва масирана кампания за красотите на зимните ни курорти

Новини
17:25 - 02 Декември 2020
1306
Наливат 2,4 млн. лева за реклама в туризма

Министерският съвет одобри отпускането на допълнителни 2,4 млн. лв. към бюджета на Министерството на туризма. Това ще позволи да се постави началото на масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България, както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари.

Рекламната кампания е една от много стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и въобще на бранша, който понесе най-тежко ударите на пандемията, сочат от превителствената пресслужба.

Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България страни - Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония. Имайки предвид, че авиокомпаниите в момента не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, то възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство на туристите от балканските страни.

Миналата седмица Министерството на туризма обяви, че няма намерение да затваря зимните курорти въпреки призива на немския канцлер Ангела Меркел. Тогава от ведомството посочиха, че ски курортите ни отговарят напълно на всички противоепидемични изисквания, а страната ни разчита основно на вътрешен туризъм.