Нов 70-милионен спонсорски договор за Червените дяволи
Манчестър Юнайтед е да на път да постигне нов спонсорски договор на стойност 70 милиона паунда на година. Американска софтуерна компания се очаква да смени Шевролет като реклама на екипите на „червените дяволи“.
Американската автомобилна компания плаща по 64 милиона паунда на година на Манчестър Юнайтед, но спонсорският договор между двете страни изтича през декември.
Източници твърдят, че преговорите с потенциалния нов партньор продължават.
Манчестър Юнайтед може да стигне до там да продава за новия сезон фланелки с два различни спонсора.
Сделката с Шевролет е най-голямата във футбола и трябваше да изтече в края на този сезон, но от Манчестър Юнайтед се възползваха от възможността да я удължат с още шест месеца, защото пандемията попречи на клуба да намери нов инвеститор.
През последните три месеца дългът на Манчестър Юнайтед нарасна с 64 милиона паунда и вече е в размер на 455 милиона паунда, но в клуба са сигурни, че ще излязат силни от пандемията от COVID-19.