Нова българска верига „Направи си сам“ стъпи на пазара

„Профистор“ открива първия си магазин в София и втори за страната

Новини
16:33 - 18 Януари 2024
23913
Нова българска верига „Направи си сам“ стъпи на пазара

Нов супермаркет от типа „Направи си сам“ ще отвори през май тази година в столичния квартал „Люлин“, пише money.bg. Той ще бъде под марката „Профистор“ (Profistore) и ще е втори магазин на бранда.

Първият обект беше открит на 15 декември 2023 г. в Ритейл парк „Елин Пелин“.

Общата инвестиция в двата търговски обекта е 5,5 млн. лв., осигурени чрез собствени средства и банков кредит, а новооткритите работни места ще са около 40. Компанията инвеститор е „Профистор“ - дъщерно дружество на „СТАД - Близнаков“, която търгува и е официален вносител на редица строителни материали. „СТАД - Близнаков“ притежава складове, магазини и производствени бази в София и Дупница.

Веригата "Профистор"

Концепцията на търговските обекти е фокусирана върху търговия на дребно с инструменти, електроинструменти, работно облекло, строителни, електро- и ВиК материали, осветителни тела, хоби принадлежности, пособия за двора и градината, крепежни елементи и други продукти в средния ценови клас.

„Ние не целим да подражаваме на вече наложените вериги. Нашата визия е да създадем търговски обект, който като площ е по-голям от железария, но по-малък от хипермаркет.

Идеята е нашите клиенти да намерят това, което търсят, без да губят много време в обикаляне на големи площи, както и да направят това на справедлива цена и с добро обслужване“,

обясни собственикът Димитър Близнаков.

„Профистор“ на „Околовръстен път“ в столичния квартал „Люлин“ ще е разположен в собствена сграда върху 600 кв. метра търговска площ, ще разполага с паркинг и зелени зони. В него ще се предлагат над 15 хил. артикула за дома и ремонта.

Магазинът в Елин Пелин е разположен върху 1600 кв.м площ и предлага над 20 000 артикула, обособени в 1000 продуктови категории. Допълнително ще бъде открита и промозона с 200 кв.м площ, на която ще бъдат представени промоционални и сезонни стоки.

Служителите в двата обекта са назначени преди откриването на магазините, преминали са през редица продуктови обучения,

участвали са в практически занимания и лично са тествали голяма част от изделията.

Плановете са веригата да се развива постепенно, след като „стъпи здраво на краката си“, с магазини с площ между 500 и 2000 кв. метра, като фокусът са София и Софийски регион. В по-малките като размер обекти акцентът ще е върху стоки за всеки майстор - от домашния или хоби майстора до професионалистите.

Компанията ще разпространява месечни брошури с промоционални продукти, планира и онлайн продажби.