Нова пак тушира bTV: "Игрите" размазаха "Островът на 100-те гривни", разликата достига 50%

Общество
21:44 - 24 Септември 2024
10625
Нова пак тушира bTV: "Игрите" размазаха "Островът на 100-те гривни", разликата достига 50%

Нова телевизия буквално размазва bTV в есенната битка за рейтинги, увеличавайки разликата си драстично. Въпреки заявената амбиция от страна на bTV, че ще подобрят лошите си резултати от миналия сезон, това не само че не се случва, но и гледаемостта продължава да пада. Дългоочакваният първи сезон на "Островът на стоте гривни" се оказа голямо разочарование и не успя да оправдае надеждите за висок рейтинг. Битката категорично е спечелена от "Игри на волята" по Нова, при това с голяма разлика.

От Нова телевизия се похвалиха чак днес с добрите си резултати с прессъобщение, в което предоставиха и конкретни данни за рейтинга и на двата канала в праймтайма.

"Изминаха десет дни от старта на есенния сезон, когато бяха представени по-голямата част от прайм тайм предаванията на големите телевизии. NOVA отбеляза успех още с първия епизод на „Игри на волята“, който се превърна в абсолютния лидер в телевизионния ефир. Екстремният риалити формат отчита голяма преднина сред зрителите на възраст между 18 и 59 г. (най-често над 50%) спрямо програмата на втората телевизия в класацията. На 22-ри септември бе излъчен и премиерният епизод на музикалното шоу „Пееш или лъжеш“, в което любимият водещ Димитър Рачков посрещна гост-звездата Веселин Маринов в опит да открие истинския музикален талант сред няколко заблуждаващи участници.

Според официалните пийпълметрични данни, във всяка една от десетте вечери до този момент, над 30% от всички хора в активна възраст (18-59 г.), които са гледали телевизия, са избрали програмата на NOVA.

„Игри на волята“ продължава да владее и дигиталното пространство. За първите десет дни от старта на риалити формата са отчетени почти 17 милиона видео гледания в профилите на предаването във Facebook, TikTok и Instagram. Общият брой на видео гледания на първите два епизода на официалния подкаст – „След игрите“ – e над 3 300 000  във всички платформи", се казва в съобщението на Нова.