Омбудсманът: „Топлофикация” продължава да бъде сериозен проблем за хората

Новини
19:05 - 24 Септември 2020
1225
Омбудсманът: „Топлофикация” продължава да бъде сериозен проблем за хората

Потребителите подават най-много жалби срещу ВиК дружествата и топлофикациите. Омбудсманът Диана Ковачева отчете пред депутатите ръст на сигналите срещу доставчиците на обществени услуги през 2019 г.

На второ място са жалбите за нарушени социални права и проблеми с държавната администрация. Не липсват и  оплаквания срещу фирмите за бързи кредити, частните съдебни изпълнители и мобилните оператори.

Гражданският защитник посочи в пленарна зала, че хората се оплакват от високата цена на водата, която в същото време е и с ниско качество. Сериозни са критиките на абонатите и към работата на „Топлофикация-София”.

„Какво да кажа за „Топлофикация”. Тя продължава да бъде сериозен проблем за хората. През миналата година хората се оплакваха от завишени и неясни сметки; от лошо качество на предоставяната услуги; от лошо качество на информацията, от проблеми с разпределението на дяловото разпределение в етажната собственост. Всички тези проблеми не са решени. Тази година стигнахме върха с хаоса в изравнителните сметки, с очакванията на хората за по-малки сметки след драстичното намаляване на цената на природния газ и с хаоса с фактурите, в които информацията е подвеждаща, неразбираема за тях”, обясни Диана Ковачева.