ПЪЛЕН ПРОВАЛ: Само за месец Nespresso вбеси клиентите

Ексклузивно
17:20 - 09 Януари 2020
5650
ПЪЛЕН ПРОВАЛ: Само за месец Nespresso вбеси клиентите

Пълен провал за шумнорекламираната компания: едва месец след официалната премиера в България на известната марка за кафе Nespresso, народът се разочарова заради досадни недоразумения в дейността на фирмата.

Клиенти на първия официален бутик на марката у нас се оплакаха, че им се налага да чакат с дни издаването на фактури, а причините за това били „технически” проблеми.

„Чудно какви ли технически проблеми могат да затруднят издаването на задължителен касов бон с дни?”, недоумява М.Б. от София, която четири дни „преговаряла” по телефона с представители на фирмата за фактура. Накрая отишла на място в магазина, където тръгнали да й пишат касова бележка на ръка. „Все едно сме в миналия век!”, възмущава се нашата читателка.

Петър. С. пък се чуди дали шмекерията със забавянето на фактурите не е опит за заобикаляне на данъчните закони на страната. Предвид засилените акции на НАП това би било не само нагло, но и крайно неразумно.

Nespresso стъпи на родния пазар на 5 декември миналата година. Тогава фирмата откри официално първия си луксозен бутик у нас в мол „Парадайз” в столицата. Българските ценители на доброто кафе могат да закупят и онлайн капсули, машини и аксесоари на Nespresso на официалния сайт на марката за нашата страна или пък по телефона.

Компанията развива дейност в 76 страни по света и предлага 28 различни вида капсули за любителите на кафето. Години наред продуктите на марката се продаваха нелегално у нас на доста по-високи цени.