Пиар експерти за кампанията: "Тихо, да не събудим избирателите"
Ходът на предизборната кампания до момента коментираха в студиото на „Твоят ден“ по Нова нюз пиар експертите Нидал Алгафари и Пепи Димитрова. „През тази седмица някой каза: „Тихо, да не събудим избирателите”. Струва ми се коректно като анализ на ситуацията". Така Димитрова описа предизборната кампания.
"Партиите са в непосилната задача да обяснят своето бездействие в последните 5-6 парламента.
Няма думи, с които да разкажеш нищоправенето. Затова и комуникационно те се провалят.
Предизборната кампания е екстремен период, който при стандартен ритъм би трябвало да отчете свършеното и да обещае нещо за бъдещето. Когато обаче нищо не си си свършил, е нормално да нямаш думи, с които да привлечеш аудиторията”, коментира още Пепи Димитрова.
Нидал Алгафари също е на мнение, че нито една партия не се старае да направи предизборна кампания.
„Да поставиш 10, 50 или дори 1000 билборда не е кампания. Вървят по най-традиционните начини - среща на лидера с хора в зала. Смятам, че на тези избори ще излязат по-скоро твърдите ядра – ГЕРБ, донякъде ДПС в двата му варианта, а за другите - каквото сабя покаже”, каза той.
Според Пепи Димитрова единствено ПП-ДБ полага някаква усилия да повиши избирателната активност. Нидал Алгафари пък е на мнение, че дори това да се случи, нищо няма да се промени. „Може да влезе някоя и друга политическа формация, може и да не влезе. Дори ПП-ДБ и ГЕРБ-СДС да се съюзят, пак няма да им стигнат гласовете за управление. Трябва по-голяма коалиция”, заключи той.