Посещение на френски аптеки стана хит сред туристите
Някои от тях в Париж са вписани в туристическите пътеводители като задължителни места за обиколка
Посещение във френска аптека е последният хит сред чуждестранните туристи. Французите определено знаят как да продават и да печелят от всичко. Посещенията във френските аптеки действително са удоволствие, дори да не си турист, заради изобилието от медицински и козметични продукти, хранителни добавки и дори аксесоари.
Най-популярните марки за козметика са именно френски, а на тези места ще откриете огромен асортимент от продукти на отделните фирми. Разнообразието и големите количества от своя страна позволяват чести и значителни като процент промоции, достигащи до -70 процента. Почти всеки продукт може да се ползва. Често се предлага тестване на различни иновативни процедури или технологии. Правят се и демонстрации, разказва НОВА.
Обикновено френската козметика се продава много скъпо в чужбина, а не винаги качеството на продуктите за износ е идентично с това за вътрешния пазар. Освен това навън не се предлага целият асортимент от продукти. Така че определено си струва да съчетаем планирано пътуване до Франция с пазар в местна аптека.
Когато говорим за аптека във Франция, става дума за огромни по площ обекти, на няколко етажа. Заради “нашествието” на клиенти от цял свят в тях ще откриете продавач-консултант-полиглоти и такива от различни националности, които могат за отговорят на въпросите на всички посетители.
Докато в Ница се намира считаната за най-голямата аптека в Европа, то някои от популярните аптеки в Париж са вписани в туристическите пътеводители като задължителни места за посещение. Не случайно пред тях винаги има опашки, а местните почти са се отказали да влизат там, независимо от големият избор и примамливите цени.
В момента френските аптеки са сериозно промотирани от американски инфлуенсърки в TIkTok - доказателство за това е, че хашгаг "френска аптека" е достигнал колосалните 130 млн. гледания.
Много преди американците, азиатските туристи са тези, които практикуваха така наречения фармацевтичен туризъм във Франция. Френската козметика е на особена почит сред китайските и южно-корейските гости на страната.
Още преди 10 години те правеха около 50 процента от общият оборот на тези места. Френските продукти за здраве и красота са в пъти по-скъпи в техните страни, проучвания сочат, че една корейка ползва средно 8 различни козметични продукта на ден, докато една французойка например се задоволява само с три.