Пращаме двойно повече съобщения по Viber по време на карантината

Регистрираните нови потребители на ден в приложението са с 25% повече

Новини
12:34 - 08 Април 2020
3364
Пращаме двойно повече съобщения по Viber по време на карантината

Една от най-големите комуникационни платформи в света, Viber, увеличи капацитета на основните си функции и организира редица кампании, посветени на свързаността между хората и запазването на позитивна нагласа по време на COVID-19. Резултатът е значителен ръст в потреблението на глобално ниво.

През последните няколко седмици се отбелязва ръст на потребителските операции в цялата платформа. Броят на изпратените съобщения в група е нараснал със 134%, а приетите групови обаждания средно на потребител са 370% повече за последните две седмици. Средният брой интеракции с Viber Общности е нараснал със 78% с кампании като тази на WashPost, която дава актуална и достоверна информация по време на социална изолация, съобщават от компанията.

От началото на коронавируса, броят нови активни потребители във Viber дневно се е увеличил с 15% през март. Регистрираните нови потребители на ден в приложението са с 25% повече.

Разговорите са по-дълги - продължителността на едно обаждане е нараснала с до 35% и със 75% са се увеличили изпратените видеа.

"През този предизвикателен период трябва да се адаптираме и да реагираме по-бързо, за да помогнем на семейства, приятели, ученици и учители, колеги и компании, да останат свързани един с друг. Нашите потребители разчитат на нас, ние ще продължим да подобряваме изживяването им в приложението, като запазваме връзката между хората сигурна и безплатна.", сподели Джамел Агауа, глобален изпълнителен директор на Rakuten Viber.