Препатили клиенти: „Спиди“ върти номера, лъже с пратките „от врата до врата“

Новини
16:30 - 20 Ноември 2020
8001
Препатили клиенти: „Спиди“ върти номера, лъже с пратките „от врата до врата“

Недоволни клиенти масово се жалват от измама с доставките на популярната куриерска фирма "Спиди". Столичани се оплакват, че поръчаните пратки уж от врата до врата изобщо не се изпълняват и вместо това,  служителите ги карат да обикалят по улиците или да се разкарват по офисите и да висят по опашки. Проблемът е, че хората плащат по-високи суми за „екстрата“, дават ги за да си спестят време, а накрая изобщо не получават заявената услуга.

„Уж били немска фирма, пък номерата им български.“, ядоса се столичанка, която сподели патилата си с фирмата.

Проблемът е, че приемат поръчка да ти доставят пратката у дома, но не се получава нищо такова, а после звънят и настояват да отидеш в офиса или да чакаш някъде навън.  

„Когато ми писна и отказах да сляза, за да угодя на ината на наглия им куриер, след като 3 пъти ми звъня по телефона и ми крещя, че трябвало да му ходя по гайдата, получих SMS, че пратката не е доставена. Звъннах на доставчика и отказах пратката.“, сподели вече бивша клиентка на „Спиди“.

Проблемите с куриерската фирма не са от вчера.

Клиенти на компанията се оплакват, че не винаги получават навреме пратките си, а веднъж или два пъти се случи хората да не успеят да си получат изпратените от близки в чужбина подаръци за Коледа, припомнят препатилите.

Сега мнозина, очакващи отново пратки от чужбина по празниците треперят дали ще успеят да ги получат навреме.