Приходите на Фейсбук нарастват с 48%, заради по-скъпи реклами
Активните потребители на созиалната мрежа през първите три месеца на годината са се увеличили с 10% до 2,85 милиарда
Цената на акциите на социалната мрежа Фейсбук поскъпна с повече от 6%, след като компанията обяви приходите си за първото тримесечие, надминавайки значително очакванията на Wall Street.
Компанията отчете приходи от 26,17 милиарда долара само за първото тримесечие на 2021 г., което е с 48% повече в сравнение с 2020 т. Нетната печалба на Фейсбук е нараснала с 94% до 9,5 милиарда долара. За сравнение, миналата година печалбата беше $4,9 милиарда.
От социалната мрежа обясниха значителното увеличение на приходите си с 30% годишно увеличение на средната цена на реклама и 12% увеличение на броя на доставените реклами.
Това не е нещо необичайно, като се има предвид огромното увеличение на онлайн трафика, вследствие на пандемията. Активните потребители на Фейсбук през първите три месеца на годината са се увеличили с 10% до 2,85 милиарда.
"Имахме наистина силно тримесечие, защото помогнахме на хората да останат свързани и на бизнеса да расте. Ще продължим да инвестираме агресивно, за да доставяме нови и значими преживявания през следващите години. Ще обърнем и повече внимание на по-нови области като добавената и виртуална реалност, търговията и творческата икономика", заяви главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг след представянето на финансовия отчет на компанията.