"Галъп": Иде безполовият свят, трансджендърите скачат с 800%

Най-шокиращ е скокът от „поколението Х“ (родени между 1965-1980 г.), до поколението Y (родени между 1981-1996 г.)

Свят
19:19 - 03 Март 2021
4309
"Галъп": Иде безполовият свят, трансджендърите скачат с 800%

Ново проучване на "Галъп" разкрива шокираща статистика за сексуалната идентичност на „поколението Z“. В допълнение на съществуващите разлики между поколенията, се забелязват и значителни различия между половете в сексуалното им самоидентифициране, а така също и в политическата им ориентация.

Жените, по-често от мъжете се идентифицират като ЛГБТ (6.4% срещу 4.9%). Също така жените по-често се самоопределят като бисексуални. За такива определят себе си 4.3%. Като 1.3% от тях се смятат за лесбийки, а други 1.3% се определят към други категории. Сред мъжете 2.5% се определят като гейове, 1.8% като бисексуални, а 0.6% към други категории. От гледна точка на политическата принадлежност, 13% от либералите, 4.4% от умерените и 2.3% от консерваторите казват, че са лесбийки, гейове, бисексуални или трансджендъри. Тези разлики са по-видими в сферата на идеологията, отколкото в партийната принадлежност. Към ЛГБТ причисляват себе си 8.8% от демократите, 6.5% от независимите и 1.7% от републиканците. По отношение на образованието разликите са незначителни. 5.6% от завършилите университети се определят като ЛГБТ, докато сред тези, които нямат висше образование, такива са 5.7%. Тази информация е зашеметяваща, независимо дали я определяте като положителна, отрицателна или неутрална. Такива драматични и бързи промени по толкова основополагащ проблем, като сексуалната ориентация, са невероятни.

Броя на трансджендърите нараства с 800%

Най-шокиращи са показателите за трансджендърите от „поколението Х“ (родени между 1965-1980 г.) до поколението Y (родени между 1981-1996 г.г.), техният брой се е увеличил с 500%. А ако пресметнем от „поколението Х“ до поколението на техните деца „Z“, то нарастването на броя на трансджендърите вече е 800%. Това е следствието от срива на културните норми и пропагандната кампания, която се провежда в медиите и училището. Днес имах частна видеосреща с представители на духовенството на една от консервативните американски конфесии. Те казаха, че броят на транс-хората сред младежта се увеличава експлозивно, като това е валидно и за децата, отглеждани в традиционно консервативни семейства. А свещениците не знаят как да им говорят за това. Според един свещеник пасторите не са склонни да правят проповеди, свързани с трансджендърството, от страх да не настроят срещу себе си онези, които желаят да станат трансджендъри. Той каза, че съветва пасторите да поемат този риск, защото пропагандата въздейства постоянно върху семейството и енориашите.

 

Вяра в новата култура на трансджендърството

Съгласих се с него и казах, че пасторите трябва да имат смелостта да говорят истината, независимо от това колко ще им струва. Господстващата култура вярва и насърчава трансджендърството постоянно и без да се колебае. Според моя опит родителите не знаят какво да кажат или какво да направят. И ако те не научат това в църквата, кой друг тогава ще им каже. Един свещеник ми каза, че тийнейджърите в неговата църква стават и си тръгват, щом започне да говори за църковната доктрина за тялото и пола, а така също и за сексуалните норми. „В училище им казват, че когато някой започне да критикува трансджендърите, те трябва да станат и да си тръгнат“. Казах му, че именнотова е съветвал Солженицин последователите си да правят в СССР, когато се сблъскат с лъжата - трябва да станат и да си тръгнат.

Удивително е, но сега противоположната страна използва същата тактика срещу църквата. По време на тази видеовръзка, чиято цел беше да обсъдим есето на Солженицин „Животът не лъже“, аз разказах за Закона за равенството, който току-що беше внесен в Конгреса и вероятно ще бъде приет, тъй като там мнозинството са демократите. Президентът Байдън заяви, че ще го подпише. Ако той бъде приет във федералното законодателство за гражданските права, ще се появят такива понятия като сексуална ориентация и джендърна идентичност. Това ще окаже разрушително въздействие върху нашето общество.

Райън Т. Андерсън, новият президент на базирания във Вашингтон Център за етика и публична политика, обобщи тези последици. Ето някои откъси от неговите обобщения: „Този законопроект „осъвременява“ закона, приет от Конгреса основно за борбата с расизма. Това е Законът за гражданските права от 1964 г. Законопроектът добавя разпоредби относно сексуалната ориентация и половата идентичност, които съответстват на расата и съответно подлежат на защита. Така че, ако имате притеснения относно джендър идеологията (а даже много от прогресистите ги имат -попитайте Дж. К. Роулинг за това), сега ще бъдете нещо като расист от 60-те години. Вместо да търсят здрав разум и прецизно отработени начини за защита на самоидентифициращите се като ЛГБТ американци от несправедлива дискриминация, авторите на закона го превърнаха в меч за преследване на онези, които не са съгласни модната джендърна идеология. Този закон опровергава бинарността между половете, която буквално е вписана в нашия генетичен код и служи като основа за много от нашите закони, включително и закони, които защитават равенството, сигурността и неприкосновеността на личния живот на жените“.

А ето и още няколко цитата: „Законът за равенството ще жертва трудно спечелените права на жените, поставяйки мъжете, които се смятат за жени, в привилегировано положение. Ако законопроекта бъде одобрен, такива мъже ще имат право да нощуват в приюти за жени, преживели домашно насилие, да се преобличат в женски съблекални и да участват в състезания, като част от женски спортни отбори, дори и в училищата. Не ми вярвате? Ето, вижте текста на законопроекта: „На дадено лице не трябва да се отказва достъп до общи части, включително тоалетни, съблекални и съблекални, които съответстват на половата идентичност на това лице“.

Така ще останат отделни стаи за жени и мъже, но ще се променят понятията кой е мъж и кой жена. На някои места съответно ще има разделяне на работните места за мъже и за жени, например за служители по сигурността на транспорта, правещи личен обиск. Но дори тогава, ако мъжът нарича себе си жена, той ще може да обискира жени. Законът ще разшири значително административните функции на държавата.

За днешните демократи Законът за гражданските права е твърде тесен. Законът за равенството ще диктува условия на „всяко заведение“, което предоставя стоки, услуги или програми, включително молове, онлайн търговци на дребно, доставчици на услуги, салони, банки, бензиностанции, хранителни банки, сервизни центрове, домове за възрастни хора, сиропиталища, туристически агенции, погребални услуги, здравеопазване, одит и правни услуги“, както и на всички онези организации, които получават федерално финансиране. Тоест това е всичко и всички организации и всички хора, работещи в тях. Това включва и религиозните институции.

Авторите от The Nation бяха прави. И макар че тогава думата „космология“ може би се струваше на читателите излишно величествена, сега използването ѝ изглежда почти пророческо. Борбата за правата на „малкото и презряно сексуално малцинство“ не би могла да се увенчае с успех, ако се запази старата християнска космология. Успехът на тази борба беше обусловен от краха на християнската космология в умовете на хората на Запад. Нашата епоха се отличава от останалите епохи с отказа от културната рамка на християнството, без тя да бъде заменена с друга такава, способна до изпълнява обичайните за културата функции, т.е. да ограничава индивидуалистичните стремежи и творчески да ги пренасочва към постигане на общите цели. Ние фактически променихме смисъла на културата в обратна посока. По-рано религията ни учеше в какво сме длъжни да се ограничим, за да бъдем цивилизовани. А днес обществото ни повелява да търсим целта и смисъла в живота в освобождението си от понякога разумни забрани. Защо се получи така е дълга история, етапи от която бяха възникването на хуманизма, преходът към Просвещението, и накрая, тържеството на днешното състояние на нещата. Както пише философът Чарлз Тейлър в своята посветена на историята на религията и културата работа „A Secular Age“, „етиката на съвременността предполага смъртта на Бог и безсмислието на космоса“.

Да бъдеш съвременен означава да вярваш в индивидуалните стремежи, като източник на смисъл и самоопределяне. Тейлър пише: „Постепенно Западът престана да смята, че християнството има каквото и да било отношение към цивилизацията. През ХХ век отхвърлянето на ограничаващите християнски ценности в сферата на сексуалността започна да се асоциира със здравето. Към 1960 г. демонстрирането на сексуалност започна да се възприема като здравословно и положително явление, като сексуалността трябваше да бъде колкото може по-мащабна. Сексуалното влечение стана неразделна част от личната идентичност. Тези тенденции доведоха до сексуалната революция, в духа на която се подразбираше, че истинската свобода не изисква сексуално въздържание (както налагаха преди това християнските възгледи за света), а демонстриране и утвърждаване на сексуалността. Именно така разбира свободата съвременният американец“.             

 

Автор: Род Дреер, The American Conservative

Източник: glasove, Никола Стефанов