"Калашников" привлича хипстъри с джаджа оръжие
Производителят на известното оръжие AK-47 се прицели в поколението Z
Група компании "Калашников", която произвежда известното оръжие AK-47, планира да привлече като клиенти хипстърите и младите хора с оръжие с технологии, обяви директорът Дмитрий Тарасов, цитиран от АФП.
Тарасов отбеляза, че групата е разработила полуавтоматично оръжие 12-и калибър, наречено МР-155 Ultima. Оръжието има вграден компютър и може да научи притежателите как да стрелят.
Това е първото джаджа оръжие. Целта е да привлече част от потребителите, които са родени с джаджи и не могат без тях, коментира Тарасов в интервю за бизнес всекидневника РБК.
Класическото ловуване днес е все по-рядко срещане, даже необичайно. Бих искал да привлечем хипстърите, поколение Z, подчерта той, като има предвид родените в средата на 90-те г.
Наистина искам хората да притежават оръжия отговорно и в същото време да се забавляват, поясни Тарасов.
Новото високотехнологично оръжие, представено за първи път на изложение в Москва миналото лято, е с цена 100 000 рубли (1348 долара).
Може да се адаптира с различни джажди, включително компас и видеокамера, отбеляза Тарасов.
"Калашников" е най-големият производител на оръжия в Русия и е част от конгломерата "Ростех". Групата обяви, че произвежда 95% от всички руски леки оръжия.
Масовите нападения в Русия са относителна рядкост, уточнява news.bg.