"Кристиан Диор" наема шефка на "Миу Миу" за управляващ директор
Бенедета Петруцо ще отговаря за продуктовите екипи
"Кристиан Диор кутюр" (Christian Dior Couture) наема Бенедета Петруцо, главен изпълнителен директор на печелещата все по-голям пазарен дял марка "Миу Миу" (Miu Miu), за управляваш директор. Това съобщи днес луксозната марка, която е собственост на Ел Ве Ем Аш (LVMH), цитирана от Ройтерс
Тази стъпка идва година и половина, след като Делфин Арно, най-голямото дете на шефа на Ел Ве Ем Аш Бернар Арно, пое кормилото в "Диор", като компанията се сблъсква с последствията от съдебно дело в Италия във връзка с условията на труд при поддоставчиците.
Бенедета Петруцо ще отговаря за продуктовите екипи в "Диор", включително екипите по веригите за доставки, като ще е на пряко подчинение на Делфин Арно, съобщи Ел Ве Ем Аш в "ЛинкдИн" (LinkedIn). Тя ще поеме поста на 15 октомври.
Петруцо заменя Шарл Дьолапалм, изгряваща звезда в Ел Ве Ем Аш , който е бил също и на важни позиции във "Фенди" (Fendi) и "Луи Вюитон" (Louis Vuitton).
Петруцо, бивш консултант в "Бейн" (Bain), е работила пет години в подразделението за очила на "Керинг" (Kering), преди да се присъедини към "Прада" (Prada) като генерален мениджър на "Миу Миу" през февруари 2020 г.
"Прада" надмина конкурентите си в луксозния сектор, включително в Китай, където купувачите се въздържат да купуват луксозни стоки на фона на икономическото забавяне и кризата с недвижимите имоти. "Миу Миу", чийто творчески директор е Миуча Прада, отчита значителен растеж.
Ел Ве Ем Аш обеща през юли да ускори стратегията си по веригата за доставки и да засили одита и контрола, най-вече в производството на "Диор", втората най-голяма марка на Ел Ве Ем Аш след "Луи Вюитон" след оповестеното публично разследване в Италия през юни.
Това разследване накара Италианския орган за защита на конкуренцията и пазара (AGCM) да проучи дали модните марки "Армани" (Armani) и "Диор" са подвели потребителите, а водещата компания за управление на активи "Амунди" (Amundi ) и други инвеститори поискаха от Ел Ве Ем Аш да предприеме по-сериозни стъпки, за да проследи как доставчиците се отнасят със служителите.
Всички пет деца на Бернар Арно заемат важни мениджърски позиции в разрастващата се луксозна империя.