"Пепси" купува марката пребиотична сода "Попи" за 2 милиарда долара

Придобиването идва на фона на спад в търсенето на традиционни напитки и снаксове

Новини
17:59 - 17 Март 2025
2075
"Пепси" купува марката пребиотична сода "Попи" за 2 милиарда долара

Корпорацията "ПепсиКо" (PepsiCo) обяви днес, че ще придобие компанията, която произвежда марката пребиотична сода "Попи" (Poppi). Чрез тази сделка, която се оценява на 1,95 млрд. долара, "ПепсиКо" разширява своето присъствие в категорията от продукти, определяни като "по-здравословни газирани напитки", предаде Ройтерс.

Придобиването на "Попи" идва на фона на усилията на "ПепсиКо" да се справи със спада на търсенето на традиционни напитки и снаксове, посочва Ройтерс.

След като новината за сделката беше обявена, акциите на гиганта в сферата на производството на безалкохолни напитки и пакетирани храни поскъпнаха с над 1,6 на сто. 

Младите американци се ориентират все повече към консумацията на по-здравословни напитки. Това става в рамките на придобиващия все по-голяма популярност модел на живот, който включва здравословен хранителен режим и повече спортни занимания.

Конкурентът на "ПепсиКо" - "Кока-Кола" (Coca – Cola), също е в крак с новия пазарен тренд. Компанията разширява своята серия от безалкохолни напитки "Симпли" (Simply), представяйка на пазара пребиотичната сода "Симпли Поп" (Simply Pop), отбелязва Ройтерс.