Рапърите Дрейк и 21 Савидж издадоха фалшив брой на „Вог“

Музикантите използвали името на списанието с рекламна цел, Ана Уинтур е бясна - съди ги за 4 милиона долара

Мода
14:12 - 10 Ноември 2022
3312
Рапърите Дрейк и 21 Савидж издадоха фалшив брой на „Вог“

Рапърите Дрейк и 21 Савидж са дадени на съд от медийната компания „Конде Наст“, издател на сп. Vogue, по обвинения, че са използвали без разрешение името на списанието, за да популяризират новия си съвместен албум Her Loss, предаде Ройтерс.

Ищецът твърди, че промоционалната кампания на изпълнителите, включително и към техните над 135 милиона последователи в социалните медии, е изградена „изцяло“ на незаконно използване на търговски марки на Vogue и фалшиви изображения, според които рапърите ще се появят на следващата корица на изданието с „любовта и подкрепата“ на дългогодишния главен редактор Ана Уинтур.

Главният редактор на Vogue - Ана Уинтур, наричана още „Ядрената Уинтур“ е една от най-влиятелните и добре изглеждащи жени в света на модата. Неприятният ѝ характер се дължи на желанието ѝ всичко да бъде перфектно и да бъде все по-добра в това, което прави

„Всичко е лъжа. И нищо от това не е разрешено от „Конде Наст“, се казва в жалбата, подадена във Федерален съд на Манхатън.

Издателят твърди, че обвиняемите са създали и фалшив брой на Vogue, разпространяван в големите градски райони заедно с плакати, чието оформление имитира това на изданието.

Според жалбата резултатът е „безпогрешно“ объркване сред аудиторията, включително и от медии, които представили Дрейк и 21 Савидж като „нови звезди от корицата“ на Vogue - най-разпознаваемото и авторитетно дамско списание в света, често наричано „женската Библия“.

Лари Стайн, адвокат на обвиняемите, отказа коментар с обяснението, че все още не се е започнал с внесената жалбата.

Медийната компания „Конде Наст“ иска обезщетение от поне четири милиона щатски долара,

или троен размер на този на печалбите на рапърите от албума и „фалшивото“ издание. Настоява също за компенсация за нанесени щети и да се прекрати незаконното използване на всички търговски марки.

Албумът Her Loss получи смесени отзиви от критиката, след като излезе на пазара на 4 ноември.

От компанията твърдят, че многократно са се опитвали от 31 октомври насам да разрешат различията си с Дрейк и 21 Савидж.

„Пренебрежителното незачитане на правата на „Конде Наст“ от страна на ответниците не оставя друг избор, освен да предприемем тези действия“, се казва още в съобщението.