Щабът на Камала похарчил 24 000 долара за храна и сладолед по време на кампанията
Смята се, че неуспялата кандидатка дължи около 20 милиона долара заеми
Затъналата в дългове президентска кампания на вицепрезидента Харис е похарчила 2,6 милиона долара за частни полети през последните няколко седмици от изборния сезон, показват документи. Това е част от общо над 1 млрд. похарчени за цялата предизборна кампания.
Смята се, че дълговете на кампанията възлизат на общо 20 милиона долара. Съратниците на Камала Харис са платили над 24 000 долара за онлайн платформа за доставка на храна и сладоледи, показват отчети на демократите.
Федералната избирателна комисия изнесе декларация, според която само през месец октомври кампанията на Харис е похарчила 2 626 110 долара за частни полети.
Разходите варират от $3,500 до $940,000 на изплащане, като $2,2 милиона отиват за компания на име Private Jet Services Group, докато $430,000 са за Advanced Aviation Team, брокер на чартърни полети.
През септември служителите на кампанията са похарчили 3,1 милиона долара за частни полети, което прави общите разходи, свързани с полетите, над 10 милиона долара от юли насам.
Тези разходи са само малка част от няколко противоречиви финансови решения, заради които кампанията беше проверена. Например екипът на Харис плати на продуцентската компания на Опра Уинфри 1 милион долара, след като телевизионната звезда говори на митинг на демократите на 15 октомври.
Служителите на Харис са дали и 4 милиона долара на Village Marketing Agency - компания, която свързва клиенти с влиятелни лица в социалните мрежи. Освен това анализите на избирателната комисия показват, че кампанията е похарчила най-малко 15 милиона долара за „организиране на събития“.