Скандал в Lupa.bg! EasyJet свали 3-годишно дете заради... претоварен полет!

Крими
15:23 - 27 Юни 2019
4496
Скандал в Lupa.bg! EasyJet свали 3-годишно дете заради... претоварен полет!

Нискотарифната компания "Изи Джет" (EasyJet) забърка международен скандал - свали 3-годишно момиче заради претоварен полет!

Малката Хлое Мийкок, заедно с родителите си и 18-месечната й сестричка, е била на почивка в испанския курорт Майорка с пакетна почивка от компанията "Томас Кук" (Thomas Cook).

Дотук нищо ненормално. Семейството стигнало до летището, но там им било обяснено, че малката Хлое не може да лети, защото нямат онлайн "чек-ин" регистрация за полета към дома.

От "Томас Кук" предварително били посъветвали родителите Клеър Куик и Крис Мийкок да се регистрират, преди да пристигнат на летището в Палма за пътуването си обратно в Ливърпул, но не бяха успяли.

Клеър казва, че се оказало, че Крис е бил „свръх пътник“, но след като всички са се качили на борда на самолета, е имало празно място и му е било разрешено да се качи.

"Когато стигнахме до летището, те ни казаха, че защото не сме чекирани онлайн, те са продали отново мястото на Хлое и че тя не може да лети. Човекът от регистрацията също потвърди - съпругът ми също няма как да бъде чекиран, тъй като вече капацитетът е достигнат", сподели г-жа Куик.

Но тогава семейството се изправя пред друг проблем - на Хлое й е било дадено отново място на самолета. Но бащата не може да лети.

Екипажът трябва да сменя пътниците, за да може семейството да седне заедно.

Говорител на "Изи Джет" разказва: „Г-жа Куик и семейството й са пътували за полета си, но ние съжаляваме за лошата комуникация. Разглеждаме ситуациите с нашите партньори за наземно обслужване на летището в Палма. Ние правим всичко възможно, за да се грижим за младите семейства, включително предоставяне на редовна и коректна информация, която да ги насърчава да се регистрират онлайн възможно най-рано, за да могат да седнат заедно, преди да пристигнат на летището. Ние също така изпращаме тази информация на трети лица, включително "Thomas Cook", и ги молим да споделят това с клиентите си".

В лицето си на редовна авиокомпания "ЕasyJet" може да продаде повече билети от наличните места в самолета, но в такива ситуации трябва да поискат доброволци да слязат, преди да разтоварят някои от хората.

Говорител на "Томас Кук" заяви: "Много съжаляваме, че г-жа Куик и нейното семейство са преживели този кошмар за обратния си полет, но помолихме "ЕasyJet" да проучи какво точно се е случило".