Скандален дебат между кандидат-кметове: Сексът между мъже - фикс идея на „Възраждане“

"Стрелба" между Григорова, Лилков, Николов и Вълчев, Хекимян и Терзиев отсвириха дебата

Новини
13:30 - 26 Октомври 2023
5486
Скандален дебат между кандидат-кметове: Сексът между мъже - фикс идея на „Възраждане“

„Студентите ме питаха, дали трябва да има гей парад в София. Ако аз съм кмет такова събитие няма да има по улиците на София, а в някоя зала. Искам останалите да кажат, особено Григорова, която е работила с „Отворено общество“, какво е тяхното мнение“, настоя кандидатът за кмет на столицата от „Възраждане“ Деян Николов по време на дебат в Би Ти Ви. 

Избраникът на Костадин Костадинов явно е обсебен от темата за гей връзките защото не пропуска да я коментира при всяко свое публично появяване. 

"Не знам защо "Възраждане" последните седмици пускат компромати срещу мен. Така няма да ви се получи.

Гей парада няма как да бъде спрян от кмета",

каза тя. "Това е цивилизационен избор, ние подкрепяме ли различните или не. За мен това събитие е корпоративно. Това не е събитие за защита на човешките права. Там има фирми", отвърна кандидат-кметът на Левицата Ваня Григорова. 

"Подкрепяте ли джендър идеологията, да я има ли в училищата. Да се толерира сексът между мъже.

Ще изгоните ли НПО-тата от училищата", натисна я обаче пак Николов. 

"За мен е порочно, че училищата се обръщат към НПО за сериозни анализи, вместо да се обръщат към БАН и вузовете. Вие пък не казахте за десетките си апартаменти, не казахте за часовника си за 100 000 лева", отвърна му Григорова.

"Колко апартамента имате на 33 години, с какво се различавате от Терзиев", 

захапа го отново Григорова. 

Николов пък ѝ отвърна, че противничката му е работила в "синдикатите на Борисов". Що се отнася до апартаментите, той заяви, че семейството му е работно и му е дарило имоти.

Извън темите за гей парада и хомосексуалните контакти, участниците в дебата дискутираха и проблеми за софиянци.

"В столицата има над 1 милион автомобили.

Това е огромен трафик, като добавим и проблема с паркирането, уличната мрежа не стига.

Ще решим проблема чрез мощни инвестиции в градския транспорт. Развитие на метрото, като гръбнак на цялата транспортна система. Развитие на довеждащия транспорт. Средното изпълнение на инвестиционната програма за транспорт е около 70%, има голям ресурс", каза Вили Лилков. 

Сметката показа, че над 1,5 млн автомобили годишно посещават КАТ. Може да се помисли КАТ да се премести на по-удобно място, предложи още той

"Задръстването е следствие от много други проблеми. Разговарях с хора от Горна баня. Жена казва, че няма как да няма задръствания, когато трябва да взема внучето си, да го закара на училище, а след това майка му и баща му да отидат на работа със същата кола, а след това тя да търси личен лекар, защото няма в Горна баня.

Остър предизборен дебат в ефира на bTV между Ваня Григорова (БСП), Вили Лилков (КОД), Деян Николов (Възраждане) и Ивайло Вълчев (ИТН). Къде ли са Хекимян и Терзиев?
 
Трябва да се подобри градския транспорт, да се синхронизират отделните линии. Там има огромни проблеми, за това сме се борили години. Трябва да се подобрят условията на работа  и заплащането в градския транспорт. Има минус 15% шофьори, а довеждащ транспорт има", каза на свой ред Ваня Григорова. 

Между 50 и 60% от инвестиционната програма успява да се осъществи. Непрекъснато заблуждавате с числата, 

контрира я Лилков. 

"Голяма част от средствата не се усвояват. По отношение на трафика има да довършване южната дъга", каза на свой ред Деян Николов. 

"Трябва да се вземат мненията на гражданите, които живеят там.

Може да се използва европейско финансиране. Оттам нататък в града трябва да се започне агресивно изграждане на кръстовища на две нива", каза още той. 

"Градът е пренаселен с автомобили, няма изолирани решения", 

каза Вълчев. "Липсват паркоместа, липсват възможности хората да стигнат до там без да имат нужда да ползват личния си автомобил, дори когато говорим за ожесточаване на режима за центъра на София, трябва да им дадем всички възможности, като периферни паркинги", каза Вълчев. 

"Не трябва да има забрана за влизане на стари автомобили в центъра на София, тя е дискриминационна", каза Николов.  

"Необходим е математически модел, да покаже целесъобразността на тази забрана", каза Лилков. "Защото ако го спрем да влизат в центъра, те ще обикалят около него, а това ще увеличи замърсяването", обясни той. 

Като друг основен проблем на столицата бе посочено презастрояването. 

"Основният проблем с презастрояването може да се реши с по-добро планиране. Няма как да няма презастрояване, като не е изградена социална инфраструктура. Хората досега, които са в СОС, са причината за това презастрояване. Липсващите кандидати често говорят за уплътняване, това е нищо друго освен презастрояване. Трябва да почне да се строи на Север", каза Григорова. 

Лилков я нападна, че не знае закона. "Отново Григорова показва непознаване на проблема. Презастрояването се дължи на закон, който се приема от парламента по предложение на МС. В него има част на коефициент на застрояване. Ако аз стана кмет, ще поискам намаляване на този коефициент.

Ще пренасоча инвестициите към северните райони и бизнеса ще го последва",

каза той. 

"Той просто манипулира", отвърна му Григорова.