Spotify се разширява - стъпва в Русия, Сърбия и на още 11 пазара
Най-известната платформа за стрийминг на музика отваря вратата за близо 250 милиона фенове
Най-известната платформа за стрийминг на аудио и музика в света - европейската Spotify, прави важна крачка към разрастването си.
Компанията обяви, че ще добави към списъка с пазарите си още нови 13, включително и Русия, която се нарежда сред топ 20 на най-големите световни пазари за стрийминг услуги.
Според официалното съобщение на Spotify с експанзията платформата вече ще бъде представена в 92 държави.
Към последните такива, на които ще навлезе, са още Албания, Беларус, Босна и Херцеговина, Хърватия, Казахстан, Косово, Молдова, Черна гора, Северна Македония, Сърбия, Словения и Украйна.
"Днешният старт отваря вратата за близо 250 милиона фенове, които ще могат да откриват нова музика в света на Spotify и за артисти от региона, които ще могат да се свържат с по-голяма световна публика", посочва вицепрезидентът на компанията Густав Гиленхамър.
"Навлизането на тези 13 пазара е важен момент за Spotify, особено заради това, че приветстваме фенове и артисти от растящи музикални пазари, като Русия, където стрийминг услугите са навлезли значително и където виждаме сериозни възможности за компанията", добавя той.
Spotify (Спòтифай) е шведска музикална услуга, предлагаща легален стрийминг на музика от много лейбъли, включително Sony, EMI, Warner и Universal.
За използване на услугата е необходимо всеки абонат да си направи акаунт. Потребителите могат да се абонират и да следят изпълнителите, лейбълите, както и другите потребители
Всеки нов потребител получава пробен абонамент за 1 месец, който позволява да се слуша музика без ограничения. След изтичане на пробния период потребителят трябва периодично да изслушва рекламни съобщения. Платеният абонамент за Spotify (Premium) изключва рекламата, позволява траковете да се прослушват с по-високо качество, да се сваля музика и да се слуша без включване към интернет (офлайн).
Услугата е достъпна и за нашата страна.