Threads събра милиони последователи в САЩ само за няколко часа
Новото приложение за онлайн общуване няма да се предлага в ЕС заради регулаторни проблеми
Ново приложение за онлайн общуване вече е достъпно в Съединените щати, като целта е то да стане сериозен конкурент на социалната мрежа Туитър.
Приложението се нарича "Threads" (Тредс) и е разработено от "Мета" - компанията, управляваща фейсбук.
Шефът на "Мета" Марк Зукърбърг каза, че приложението "Тредс" цели да надмине по популярност "Туитър", чийто собственик е мултимилиардерът Илон Мъск.
Основната целева аудитория на поредната социална медия са потребителите, разочаровани от промените в Туитър, след като компанията стана собственост на Мъск.
Още в първите четири часа след старта на "Тредс" то успя да събере над 5 милиона абонати. Платформата е взела елементи от "Инстаграм", но по замисъл доста наподобява "Туитър", което беше отбелязано от експерти.
По повод пускането Марк Зукърбърг заяви, че поддържането на платформата като „приятелска“ в крайна сметка ще бъде ключът към нейния успех" и той се надява в кратки срокове тя да набере 1 милиард потребители. Това обаче предизвика реакция от страна на Илон Мъск, който в типичния си стил отговори „ За предпочитане е да бъдеш атакуван от непознати в "Туитър", отколкото да се отдадеш на фалшивото щастие на Instagram, зад което се крие болката“.
Засега Threads няма да се предлага в Европейския съюз заради регулаторни проблеми.