Twitter: Apple не успя да ни прецака
Социалната мрежа увеличи приходите си до 1,19 милиарда долара
Главният изпълнителен директор на Twitter Джак Дорси коментира, че новият контрол за поверителност, който Apple внедри през април, предназначен да ограничи рекламодателите в мрежата да проследяват потребителите на iPhone без тяхното съгласие, е оказал по-малко въздействие от очакваното върху приходите на компанията през второто тримесечие на годината.
Twitter отчете по-висок ръст на приходите от очакванията на Wall Street. Основната причина е, че социалната мрежа е направила подобрения в алгоритъма си за насочване на реклами, чрез които марките достигнат по-лесно до потенциалните си клиенти. Акциите на Twitter се повишиха с 5% до 73 щатски долара.
От началото на годината компанията се влага неимоверни усилия в различни подобрения на платформата и в представяне на нови продукти в опит да обърне годините на бизнес стагнация и да постигне целта си да удвои годишните си приходи до 2023-а година.
Приходите от реклама възлизат на 1,05 милиарда щатски долара
Това е с 87% повече от предходното тримесечие и надвишава прогнозите на Wall Street, които бяха за 909,9 милиона долара.
Twitter работи за подобряване на ефективността на своите реклами, за да помогне на потребителите да намерят съдържанието, което ги вълнува. Това става чрез предоставяне на повече данни за насочване на реклами обратно към Twitter, обявиха от компанията на конферентен разговор с анализатори.
"Получаваме чудесен сигнал за това, от което хората се интересуват най-много, включително за местата, които харесват", заяви главният финансов директор на компанията Нед Сегал.
Силните резултати от Twitter и от Snap, които отчитат тримесечен ръст на приходите от 116% показват, че общият пазар на дигитални реклами в момента е във възход.
Общите приходи на социалната мрежа, които включват и тези, които компанията печели от лицензирането на данни, са нараснали със 74% в сравнение с предходната година.
В момента приходите на компанията са в размер на 1,19 милиарда долара
От базираната в Сан Франциско компания очаква общите им разходи също да нараснат и то с поне 30% до края на годината, тъй като инвестира значително в своите инженерни и продуктови екипи.