УниКредит Булбанк бяга от фейсбук
Решението влиза в сила от 1 юни 2019-а за всички страни, в които трезорът обслужва своите 26 милиона клиенти
С постоянния си ангажимент да инвестира в подобряването на своите дигитални канали, за да поддържа висок стандарт на общуване, UniCredit обявява пълното си оттегляне от Facebook, Messenger и Instagram от 1 юни 2019 г.
Виждаме, че темата предизвика голям интерес и дава поле за различни тълкувания. Решението е в сила за всички страни, в които УниКредит обслужва своите 26 милиона клиенти.
Групата инвестира в подобряването и разширяването на своите собствени дигитални канали. Ще продължим да споделяме с вас всички събития и новини, свързани с УниКредит и УниКредит Булбанк в сайта и блога на УниКредит Булбанк, както и в останалите ни активни профили в LinkedIn, Twitter и Youtube.
При въпроси или нужда от съдействие, разбира се можете да се обръщате към Центъра ни за контакт с клиенти на 0700 184 84 или на кратък номер 184 84 за мобилни оператори. Желаем на всички приятни празнични дни.