Всеки пети клиент на "Била" в София използвал каси на самообслужване
"Била" в България отчита все по-голям интерес от страна на клиентите си към касите на самообслужване, които позволяват на потребителите сами да маркират стоките си и да извършват плащане с банкова карта. Общо 64 магазина на веригата в страната разполагат с 260 експресни каси, които според компанията ускоряват процеса на пазаруване и пестят време на потребителите.
Self-check касите са най-популярни в София, където всеки пети клиент на "Била" се възползва от услугата, когато и двата типа каси са свободни. Освен в столицата и в останалите големи градове, като Бургас и Пловдив, модерното решение за бързо пазаруване набира привърженици и в по-малки градове, като Банско и Пирдоп, пишат в прессъобщение до медиите от компанията.
От 2021 г. насам "Била" работи активно за внедряването на каси на самообслужване – в момента self-check каси са налични в 24 от общо 47 града, в които веригата има магазини. До края на годината обектите с каси на самообслужване ще стигнат 80. По данните на компанията, клиентите предпочитат бързите каси, когато пазаруват малко продукти – 80% от сметките, направени на тях, са за 7 или по-малко артикула.