Защо бетинг компаниите у нас се обръщат към поп фолк звезди за рекламите си ?

Новини
11:15 - 21 Декември 2021 (обновена)
3846
Защо бетинг компаниите у нас се обръщат към поп фолк звезди за рекламите си?

Като част от развлекателната индустрия музикалният бранш създава все по-трайна връзка с казино сектора. Това не е нито нещо случайно, нито учудващо, включително и за нас, обикновените слушатели или обикновените играчи. Музикалните елементи на съвременния шоу бизнес се виждат както в дигитални хазартни портали като www.nostrabet.com/palms-bet, така и в самия интериор и политика на физическите игрални зали.

Но освен че предпочитат да работят с музикалните звезди от шоу бизнеса, очевиден е интересът на букмейкърските компании конкретно към поп-фолк жанрът. Само в рамките на няколко години редица български хазартни компании сключиха официално договори за партньорства с немалък брой представители на най-слушания у нас музикален стил. Поп-фолкът според анализаторите отлично пасва на настроението и атмосферата във физическата казино зала, но едновременно с това и прави връзка с усещането за достъпност, което носи и съвременното интернет казино преживяване.

До този момент всъщност не само че много компании направиха реклами с поп-фолк изпълнители, но и тези рекламни формати на практика са сред най-успешните. И тук не говорим само за най-големия успех в казино бранша, а в рекламната сфера изобщо. Нека дадем един бърз пример, който онагледява нещата: има ли човек в България, никога нечувал и нетананикал си част от текста на Фики към рекламата му за Palms Bet. Честно казано, имаше момент, когато рефренът „Сега е момента, за апартамента“ бе по-често и масово припявано и от култовия реплика „Казах ти като режеш, режи, до кокал режи, и без мен продължи“ от песента „Не ти прощавам“ на сина на Тони Стораро. Според експертите в рекламния бизнес пък ТВ кампанията с Фики за Palms Bet носи на компанията близо 30% покачване на общия брой от активни потребители на страницата за залози и казино игри. Приходите, които успява да докара рекламата с „апартамента на морето“, не са сметнати, но можете и сами да се сетите, че съвсем не са били малко.

Безспорно, Фики и Palms Bet дадоха тон за един нов силен дует – съюзът между поп-фолка и бетинг индустрията. Само че те съвсем не са единствените успешни в прокарването на тази връзка. Нека ви припомним и, че WinBet поканиха не една, а няколко поп-фолк звезди за целите на своята рекламна кампания. Тази супер кампания и игра даде сериозен тласък на WinBet, така да се каже повиши значително акциите му сред аудиторията.

И как няма… Та в WinBet дуелите сили премериха Алекс Петканова с краля на поп-фолка Азис, доскорошната половинка на Валери Божинов, Алисия и русото секси парче Джулияна Гани, провокативната Диона срещу не по-малко ексцентричната и обичана от младото поколение у нас Тита, както и душата на поп-фолк компанията от звезди, Константин и участника в реалити формата „Фермата“, Сами Хоссни.

Категорично, поп-фолкът и казиното са приятели! И това приятелство може само да ни радва, защото от него се раждат и добри хитове, и наистина страхотно настроение, а за късметлиите – дори и реални парични награди. Въпреки това Ефирбет апелира за разумна и отговорна игра онлайн!