Защо "Ергенът" Виктор ни продава фалш?
Профилът на мачото в инстаграм се е превърнал в магазин „всичко по левче”
"Ергенът" Виктор Стоянов, известен с фразата си „много мило”, явно смята аудиторията си в социалните мрежи за доста глупава, че си позволява да й пробутва лъжливи реклами. Профилът на мачото в инстаграм се е превърнал в магазин „всичко по левче”, забеляза Lupa.bg. Стоянов рекламира коучинг центърът за личностно развитие ( с хаштаг „секс”?!?), търговски център, кафе, хотел, онлайн залагания, парфюми, енергийна напитка и торта.
Последните две пораждат доста противоречиви коментари от последователите на фитнес инструктора, който е признавал, че спазва железен режим, не си позволява да яде сладко и да пие енергийни напитки които са пълни с подсладители и имат доста калории. Те ни снабдяват с „изкуствена“ енергия, като някои от тях съдържат 15 чаени лъжички захар. Катастрофално голямата доставка на захар за организма може да ни остави дехидратирани, да потисне функциите на имунната система, да повиши възпалителните процеси, да доведе до поява на кариеси и до наддаване на телесното тегло.
Последното е нещото, от което най-много се страхува Виктор - да загуби стройното си тяло, защото има почти само него. Е, защо тогава ни промотира неща, които никак не се вписват в режима му и е ясно като бял ден, че не ги използва. Отговорът е за пари, за много пари.
"На какво ли не са способни родните инфлуенсъри за кинти. Дори да си продадат душата и да рекламират опасни неща за подрастващите, които са основната аудитория на Викторчо" - коментират възмутени потребители в нета.
"Ергенът" все повече дразни последователите си с неспирните си реклами на всевъзможни продукти и превърна профила си в инстаграм в рекламна агенция с платени постове.
"Дори и да си само инфлуенсър, пак е нужно да имаш съдържание, а не просто снимки преливащи с реклами. Скоро ще има отлив на последователи ако е само така" - хока го фенка и пита мачото кога за последно е ял торта.
Самият Виктор си позволява сладки изкушения по веднъж в годината, на рождения си ден, но упорито ни пробутва да пробваме нов вид торта на известна сладкарска верига.