Ароматизатори са новият рекламен партньор на Левски
Фракцията "Ултрас Левски" събра парите за глобата за мелето в Коматево
Компанията–производител на ароматизатори за автомобили „Макс Фреш Еър“ ООД е поредният рекламен партньор на Левски, обявиха от "синия" клуб.
Клубът е подписал договор за реклама, който ще влезе в сила още от следващия домакински мач срещу Ботев Враца в събота, 3 октомври от 20:15 часа на стадион „Виваком Арена - Георги Аспарухов“.
Като допълнение към това партньорство, Левски получава възможността да предложи на своите привърженици ароматизатори за автомобили във формата на легендарното „Л“ с уникални аромати, както и в специално брандирана опаковка. От всеки продаден ароматизатор в касата на Левски ще влиза по един лев.
Ръководството на „ПФК Левски“ благодари на „Макс Фреш Еър“ за възможността да предложи на пазара този продукт, както и за проявения интерес към реклама на стадиона на любимия клуб.
От фен организацията "Ултрас Левски" обявиха, че привържениците са събрали парите за глобата, наложена за ексцесиите в сектора в Коматево.
Левски бе наказан да домакинства без публика на предстоящия мач с Ботев Враца и с парична глоба от 2000 лева.
„За масово сбиване на трибуните, на основание чл.37, ал.1, т.7, б.Е, от ДП /2020/2021/ – ДК наказва ПФК „Левски“ гр. София с лишаване от домакинство за 1 среща и имуществена санкция в размер на 2000 лева. Във връзка с чл.37, ал.1, т.21 от ДП /2020/2021/ – ДК заменя лишаване от домакинство със забрана за игра пред публика“, обявиха от Дисциплинарната комисия към БФС.
"Забраните нито ще ни сломят, нито ще ни спрат, защото "Левски" се обича и подкрепя докрай!", написаха вчера от фракцията.