Борис Бонев: ГЕРБ оставиха "кочина" и кално поле в транспорта

Техните действия доведоха дружествата до финансов крах, отсъди общинарят

Новини
12:46 - 03 Октомври 2024
2586
Борис Бонев: ГЕРБ оставиха "кочина" и кално поле в транспорта

"ГЕРБ имат наглостта да пускат опорка след опорка, лъжа след лъжа, за да прикрият вината си за сегашното състояние на столичния автотранспорт. Те оставиха "кочина", като техните действия и решения доведоха дружествата на автотранспорта до финансовия крах, който виждаме днес. ГЕРБ са основната причина за случващото се в сектора."

Това заяви общинският съвет от ПП-ДБ-СС Борис Бонев на брифинг на преди заседанието на СОС.

Големите дългове на дружествата за градски транспорт са наследени именно от управлението на ГЕРБ. Борис Бонев припомни, че запорът на градския транспорт е заради ремонта на депото в Дружба от 2020 г. и заради нередностите там, ще подадат сигнал в прокуратурата. ПП-ДБ-СС припомниха, че дълговете са наследени от ГЕРБ. Според Бонев преди Столична община е действала по брежневски "да дадем другари".

Когато си оставил кочина и кално поле, по думите му, не било редно да се обвиняват ПП-ДБ-СС за състоянието на градския транспорт. Според него герберите проявяват гьонсуратлък, тъй като преди 5 минути били в кабинета на заместник-кмета по транспорта Илиян Павлов и искали решение от него, а след това на брифинг настояват за неговата оставка. За Бонев това са "предизборни простотии". Толкова ли не можете да се овладеете за месец и половина или вашият банкянски началник ви е разпоредил: "Громете!", попита той.

Във връзка с предложението на "Продължаваме Промяната" за финансиране на сектора, Бонев коментира, че политическите сили се надцакват с милионни обещания, което показва популизма в предизборната кампания.

"ПП предложиха конкретен план за финансиране, докато другите просто наддават, но вярвам, че софиянци са разумни и ще разпознаят популизма в тези обещания", заяви Бонев.

Той подчерта, че благодарение на сегашната администрация, е започнал реален диалог между синдикатите и Столична община с цел да се намерят решения за подобряване на условията в градския транспорт. "Надяваме се, че с този диалог ще постигнем положителна промяна както за облика на автотранспорта, така и за условията на труд на шофьорите", добави Бонев.