Георги Гвоздейков: Само с един подхвърлен протокол няма да стане!
Трябва много четене и подготовка, а "експертите" да натрупат повечко знания, заяви министърът на транспорта
"За да бъдат обективни и професионални журналистическите открития или целенасочените "разследвания" относно изправността на хеликоптерите за HEMS, ще е добре да се прочетат малко материали, полезни за надграждане на знанията за в бъдеще", това сподели Георги Гвоздейков - министър на транспорта.
Той обори поредните атаки, опитващи да компрометират медицинския хеликоптер, за който той доста време се бори.
"Ето, тук можете да прочетете - https://www.easa.europa.eu/en/document-library/certification-specifications/cs-27-amendment-10
Само с един подхвърлен протокол няма да стане!
Трябва много четене и подготовка, а “експертите”- събеседници, които каните да изложат научна мисъл, трябва да си ъпгрейднат доста знанията със съвременните регулации и изисквания в авиацията, а не със старите руски пасквили от соца!
Надявам се след успокояване на страстите, вече всички заинтересовани от изправността на хеликоптера да са разбрали, че протоколът с отразените неизправности е след проведените поредни задължителни полетни изпитания и тестове на машината в заводски условия в Италия.
И да, ако нямаше дефекти при тези натоварвания на предела на възможностите на хеликоптера, значи тогава е наистина много съмнително!
P.S.: Новият хеликоптер не е като новата кола от магазина. Все едно е да сравняваш кон и кокошка...", написа в профила си във Фейсбук Гвоздейков.
Той използва социалната мрежа, за да покаже как изглежда в момента и сградата на самото министерство, което е била ремонтирана наскоро.
"Ето това ни е патриотизмът и родолюбието на нас! Инче с гордост веем руZките байраци.
Няма и три месеца от както приключи реставрацията на фасадата на Министерството на транспорта и съобщенията и ето - резултатът от любовта към отечеството е налице!
Брутално надраскана с надписи и позиви!
После се чудим, защо са ни такива влаковете, спирките, гарите, защо хеликоптерът е без лебедка, без черна кутия и още редица неволи на обществото ни!
Иначе сградата е част от археологическия резерват „Антична Сердика и Средновековни Средец“. Тя е построена в началото на 20 век на мястото на къщата на българския политик и общественик Петко Каравелов. Тук се е намирала приемната на Каравелов докато той е бил министър и министър-председател на България.
Сградата е един от примерите на класическия за началото на 20 век архитектурен стил „сецесион“. Фасадата е с облицовка от варовик и е богата на архитектурни и декоративни елементи, които включват както каменни пластики на войни, флорални елементи, символи на вечността, така и по-съвременни декорации, които се свързват с индустрията, търговията, транспорта, логистиката и просперитета".