Истерия: „Не искам да си мия ръцете“ с 2000% ръст в продажбите
В опити да възпитат децата си в лична хигиена родители откриха ефективен начин чрез книгата на Тони Рос „Не искам да си мия ръцете“.
Издадена за първи път през 2001 г., историята за Малката принцеса, която не иска да си мие ръцете, днес е по-актуална от всякога и през последния месец увеличи продажбите си с над 2000%, съобщават от издателство „Андерсен прес“, цитирано от ploshtadslaveikov.com.
Главната героиня обича да играе навън, да тича с кучето си, но нито когато се забавлява, нито когато ходи до тоалетната и просто когато киха, не желае да си мие ръцете – и не разбира защо това е толкова важно.
От издателството отчитат безпрецедентно търсене на книжката, като от февруари до март 2020 г. продажбите са скочили с повече от 2000%. Това води до нов тираж на изданието.
Рос, която освен писател на детски книги, е и илюстратор, споделя, че историята за принцесата е провокирана от общуването с нейните деца – никак не ѝ било лесно да ги научи да си мият ръцете.
„Живеем в странни времена – коментира Пол Блек от издателството. – Всички ние просто се опитваме да намерим начин да се справим с тях, особено сега, когато децата са вкъщи и родителите са изправени пред напрежението от домашното обучение и работата от вкъщи.
Изглежда, че сега повече от всякога книгите помагат на хората да започнат отворен и искрен разговор с малчуганите, без да бъдат прекалено драматични и да ги уплашат. От всички препоръки, които са ни известни, миенето на ръцете е най-важното, което може да предприемем, за да спрем разпространението на вируса. Може би ако препоръките се представят на децата чрез персонаж, който харесват, това ще направи нещата малко по-лесни и по-малко страшни за възприемане.“