Миро лъсна в китайски сайт

Топ
11:18 - 29 Април 2020
2432
Миро лъсна в китайски сайт

Певецът Миро лъсна в китайски сайт за продажби. Лицето на изпълнителя е използвано за реклама, а той самият не е давал разрешение ликът му да се ползва от търговците.

"Когато си рекламно лице в AliExpress, но не знаеш....", написа във Фейсбук Миро и пусна снимка от самата реклама, видя Lupa.bg. 

Продуктът е против косопад, а основната съставка е джинджифил. Той струва 1,64 долара за 30 мл. Промоцията важи до 1 май, а явно продуктът не е нов, защото е събрал значително висок рейтинг от пазаруващите и има 66 отзива от потребители. Освен джинджифил, етеричното масло съдържа още екстракт от мушмула, лайка и още натурални продукти.

То се нанася само на засегнатите места и се втрива в продължение на 5-10 минути. Може да се използва ежедневно. За да визуализират ефекта от продукта си производителите са използвали стара снимка на Миро, на която е с буйна и добре стилизирана руса коса.

"Ето един неочакван доход, ама от хонорар или обезщетение през съд, остава на твоето въображение...За продукта не знам, но лицето със сигурност работи. Бъди здрав!", "Я се виж, с каква буйна коса си", са само част от коментарите на феновете под снимката на Миро.