Митко Пайнера чукна 70 години

Успешният бизнесмен споделя, че прозвището му идва от един бас

Нещо за четене
14:28 - 23 Март 2023
5627
Митко Пайнера чукна 70 години

Митко Пайнера отпразнува 70-годишнината си на 15 март, а създадената и ръководена от него най-голяма музикална компания в България – “Пайнер”, през февруари навърши 33 години. 16 години пък отбеляза телевизия “Планета Фолк”, също рожба на инж. Димитров.

За тези 33 години на музикална компания “Пайнер”, песните носещи нейната запазена марка са над 10 хиляди. Артистите, създали тези песни са повече от 300, а първата, подписала договор с музикалната компания е Глория.

“Бяхме чували много хубави неща за нея, познавахме гласа й от записи. Организирахме среща по средата между Димитровград и родния й Русе – във Велико Търново. Там обсъдихме как да действаме занапред, тя прие идеята, подписахме договор и заработихме заедно. С нея започнахме много успешно и убедително“ – казва инж. Митко Димитров пред “Телеграф”.

Равносметката на Митко Пайнера и съветът, който дава: „Да се живее пълноценно и с по-малко енергийни дразнители“.

„През всичките тези години сме били радетели на възможно най-доброто качество, ако може и на световно ниво. Когато имаме една хубава песен, качеството допринася да привлечем вниманието на почитателите. Когато има перфектна картина и звук, хубавата песен влиза по-лесно в душата на човека“ – категоричен е продуцентът.

Успешният бизнесмен споделя, че прозвището му Митко Пайнера идва от един бас и разказва историята:

„В Димитровград бяхме десетина любители на хубавата музика и на една наша среща решихме да си направим експеримент кой ще направи най-добрия запис на едно и също изпълнение. Един от приятелите ми беше конструирал собствен магнетофон и беше сигурен, че е направил най-доброто. Аз ползвах магнетофон от японската марка Pioneer. Направихме записите, след това ги прослушахме и се оказа, че моят наистина е най-добрият. От тогава започнаха да ме наричат Пайнера“, разкрива най-успешният музикален продуцент. Когато обсъждали името за фирмата, предложенията все му се стрували неубедителни. „Тогава нашата адвокатка каза: „А защо да не е Пайнер“? Помислихме и го приехме. Важното бе да тръгнем добре в работата, да се чувстваме убедени в това, което ще правим. Пък и името ни допадна – първи, първенец, пионер“.