Нова удари bTV: 2,4 милиона гледали "Като две капки вода"

Актуални новини
16:13 - 24 Февруари 2021
2953
Нова удари bTV: 2,4 милиона гледали "Като две капки вода"

С голяма преднина стартираха три от най-популярните продукции в телевизионния ефир – имитаторското шоу „Като две капки вода“, българските сериали „Откраднат живот: Финалът“ и „Братя“. Според регистрираните резултати сред аудиторията в активна възраст, Нова телевизия изпреварва значително основния си частен конкурент - bTV, показват пийпълметричните данни на GARB.

Над 2,4 милиона българи са гледали част от излъчения в понеделник първи епизод на едно от най-успешните предавания в българския телевизионен ефир - „Като две капки вода All Stars“. Сред аудиторията в активна възраст (18-49 г.) предаването привлича над 41% от всички, които изобщо са гледали телевизия по това време, а преднината на Нова тв спрямо втората телевизия в класацията е над два пъти.

Във вторник, в ефира на Нова се завърнаха две любими български продукции – сериалите „Откраднат живот: Финалът“ и „Братя“. Над 1,2 милиона души са гледали част от хитовата медицинска поредица, която отчита аудиторен дял от 25,9% сред зрителите в активна възраст.

С още по-висок аудиторен дял от 34,6% стартира вторият сезон на криминалния сериал „Братя“, който въпреки по-късния час на излъчване, регистрира над два пъти по-висока стойност спрямо втората по гледаемост телевизия в класацията. 

Риалити форматът „Един за друг“ също постига отличен резултат във вторник вечер - с аудиторен дял сред населението в активна възраст от 32,5%, предаването е с огромна преднина пред стартиралите нови формати в останалите телевизии.

Регистрираните във вторник резултати по време на излъчването на „Откраднат живот: Финалът“, „Братя“ и „Един за друг“ недвусмислено посочват Нова телевизия като предпочитаната телевизия сред аудиторията в активна възраст.

В ефира на Нова тв предстоят премиерата на новия криминален сериал „Отдел Издиране“, който започва в петък, и третият сезон на комедийната поредица „All Inclusive” от 5 март.