Павел Колев: Близо сме до фалит

Обявяването на несъстоятелност ще бъде неизбежно, ако ситуацията не се промени, заяви изпълнителният директор на сините

Спорт
11:46 - 16 Юли 2020
1894
Павел Колев: Близо сме до фалит

"Разтрогването на договора за неизплатено обезщетение не може да стане автоматично. Има писмо, уведомление, след което тече срокът. По отношение на несъстоятелността - не е вярно, че Левски не е коректен към партньорите си. Благодарение да дарителската кампания и продажбата на артикули във фен магазина, ние се отчитаме всеки месец. Изключително коректен платец сме към всички наши партньори. Нещо, което назад във времето не е било така. Конкретен срок за подаване на молба за несъстоятелност няма. Това в някой момент ще стане неизбежно, ако ситуацията в клуба не се промени. В някой момент ще трябва да се случи и този момент не е далече. Конкретна дата няма" - това заяви изпълнителният директор на Левски Павел Колев, който даде съвместна пресконференция с мажоритарния собственик Наско Сираков.

В началото на брифинга беше представен и специален видеоклип, в който известни български личности, фенове на Левски, приканват привържениците да подкрепят клуба, за да не изчезне. Сираков отправи и апел за подкрепа към българите, живеещи в чужбина.

"Малко над 300 са продадените абонаменти карти. Горе-долу по 100 на ден. За първа година направихме така и българите в чужбина да си закупуват абонаментни карти. Идеята на този клип беше да се обърнем към всички онези, над 1 млн. българи, живеещи в чужбина. Те и до този момент се включваха активно. Обаждаха ни се от Америка, Австралия... В Европа знаем, че почти навсякъде има левскари. За всички е ясно, че ситуацията в Левски е такава, че разчитаме на това, което клубът може да представите на феновете си като продукт".

"Основната цел на този клип е даде нов тласък на дарителската кампания. Притеснени сме от генералното положение на клуба. Дарителската кампания е нормално да има пикове и спадове. Ако сте обърнали внимание на отчета за месец юни, част от приходите са дошли от фен магазина. По-голям ефект ще се види през юли, тъй като ще дойдат приходи от друга кампания - "Дарителите". Проблемът е, че възможностите на хората в момента са такива, че могат да помогнат на клуба, но това не е достатъчно. Всеки един договор е от огромно значение не само финансово, а и като знак, че марката Левски предизвиква интерес".