Продажбите на "Форд" в САЩ са намалели с 25,6 на сто през март
Автогигантът е поставил рекорд при продажбите на електрифицирани превозни средства от началото на 2022 г.
Американският автомобилостроител "Форд мотър" (Ford Motor) съобщи днес, че общите му продажби в САЩ през март са намалели с 25,6 на сто до 159 328 превозни средства спрямо 214 236 автомобила през същия период на миналата година, предаде ДПА.
Моделите "Бронко" (Bronco), "Бронко Спорт" (Bronco Sport), "Мустанг мач Е" (Mustang Mach-E) и "Мавърик" (Maverick) са отчели най-добри съвместни резултати с 33 398 продадени превозни средства.
Продажбите на дребно на "Форд" също са се понижили с 30,1 на сто, но са нараснали с 23,2 на сто спрямо февруари.
Продажбите на камиони за март са се понижили с 34,2 на сто до 74 420 единици, а на автомобили са се сринали с 67 на сто до 3628 коли. Продажбите на високопроходими автомобили са намалели с 9,4 на сто до 81 280 превозни средства спрямо миналата година.
Дилърите на "Форд" са приели 88 000 заявки миналия месец, което е с 66 000 повече от миналата година.
Автомобилостроителят е поставил рекорд при продажбите на електрифицирани превозни средства от началото на годината. Те са нараснали с 37,9 на сто.
Общите продажби на камиони от серия Еф (F) са продължили да се увеличават, поставяйки нов рекорд от 50 000 заявки на дребно през март или с 38 000 повече от миналата година. Моделът продължава да укрепва лидерската си позиция като най-продавания камион в САЩ за 2022 г.