Само в Lupa.bg: Онлайн магазин ужили десетки клиенти
Десетки потребители, пазарували в get.bg чрез PayPal през последния месец, са били измамени със сериозни суми. Lupa.bg получи сигнал от ужилен клиент, който още през януари платил 140 лв. за продукт от сайта, но до ден днешен не е получил нито въпросния артикул, нито парите си обратно.
Ето какво разказа той за неприятностите около неговата „покупка”:
„На 27 януари си поръчах масажираща седалка за 140 лв. Платих чрез payPal, защото имах пари в сметката. Мина доста време, но поръчката не идваше. Обадих се за попитам защо и ми обясниха, че този продукт го нямат. Тогава си избрах офис стол – оказа се, че и него нямат в наличност. Избрах трети артикул – и него нямали! Тогава страшно се ядосах и избухнах –
как така приемате поръчки и взимате парите, след като не можете да ги изпълните?! И защо не ми връщате парите?!”,
алармира пред Lupa.bg измаменият клиент. Чак след няколкото неуспешни опита да си купи нещо за 140 лв от въпросния сайт, който е един от най-големите онлайн магазини у нас, той получил следното обяснение:
„Ама господине, от 1 месец фирмата има нов собственик и PayPal акаунтът е останал при предишния собственик - ние нямаме достъп до сметките. А и не сте само вие – има десетки други със същия проблем като вас. Трябва да си искате парите от PayPal – те да решат проблема”.
Парадоксалното в случая е, че клиентите изпращат пари на конкретна фирма, а не на PayPal, така че тя би трябвало тя да носи отговорност за всеки гаф около поръчките. „За пръв път ми се случва такова безобразие. Вече никакво предплащане, ще пазарувам само с наложен платеж!”, ядосват се потърпевши.