Тифани пуска колекция мъжки ювелирни изделия
Компанията се насочва към милениъл поколението
Компанията за луксозни бижута Тифани (Tiffany) пуска богата колекция за мъже през октомври, предаде Асошиейтед прес.
Бижутерийната верига се включва в тенденцията, популяризирана от певци като Джей Зи и Джон Мейър. Планът, обявен днес, е част от стратегията на Тифани да привлече т.нар. поколение милениъл - родените в началото на 80-те до средата на 90-те години - и да повиши продажбите си, които са подкопани от спада на разходите на чуждестранните туристи.
Тифани предлага класически мъжки аксесоари като щипки за пари, копчета за ръкавели, пръстени и консервативни бижута. Нюйоркската компания ще продължи да предлага тези изделия, но сега прибавя и някои по-модерни, луксозни бижута.
Новата мъжка колекция включва близо 100 предложения на цена между 200 и 15 000 долара за бижу, и до 75 000 долара и повече за мъжки стоки за дома и аксесоари като шейкъри за коктейли, щипки за лед и чаши за бира.
Световните продажби на мъжки ювелирни изделия са достигнали 5,8 милиарда долара миналата година, което е с 23 процента повече спрямо 2013 година според компанията за пазарни проучвания Юромонитор интърнешънъл (Euromonitor International). Продажбите на дамски ювелирни изделия същевременно са достигнали 33,2 милиарда долара или с 14 процента повече спрямо 2013 година.