Тифани пуска колекция мъжки ювелирни изделия

Компанията се насочва към милениъл поколението

Стил
12:08 - 15 Август 2019
2873
Тифани пуска колекция мъжки ювелирни изделия

Компанията за луксозни бижута Тифани (Tiffany) пуска богата колекция за мъже през октомври, предаде Асошиейтед прес.

Бижутерийната верига се включва в тенденцията, популяризирана от певци като Джей Зи и Джон Мейър. Планът, обявен днес, е част от стратегията на Тифани да привлече т.нар. поколение милениъл - родените в началото на 80-те до средата на 90-те години - и да повиши продажбите си, които са подкопани от спада на разходите на чуждестранните туристи.

Тифани предлага класически мъжки аксесоари като щипки за пари, копчета за ръкавели, пръстени и консервативни бижута. Нюйоркската компания ще продължи да предлага тези изделия, но сега прибавя и някои по-модерни, луксозни бижута.

Новата мъжка колекция включва близо 100 предложения на цена между 200 и 15 000 долара за бижу, и до 75 000 долара и повече за мъжки стоки за дома и аксесоари като шейкъри за коктейли, щипки за лед и чаши за бира.

Световните продажби на мъжки ювелирни изделия са достигнали 5,8 милиарда долара миналата година, което е с 23 процента повече спрямо 2013 година според компанията за пазарни проучвания Юромонитор интърнешънъл (Euromonitor International). Продажбите на дамски ювелирни изделия същевременно са достигнали 33,2 милиарда долара или с 14 процента повече спрямо 2013 година.