Упражнения за красиво и секси дупе

Бюти
10:16 - 26 Ноември 2019
1664
Упражнения за красиво и секси дупе

Жените постоянно се питат как да изглеждат по-добре, как да стегнат фигурата си и да повдгинат дупето, така че да изглеждат още по-секси. Едва ли има универсална формула, която да е еднакво ефективна за всички, но няколко лесни упражнения могат да направят чудеса с тялото ви.

Глутеус Мост (Повдигане на таза и седалището от тилен лег)

Глутеус мостът е упражнение за оформяне на седалището и задната част на бедрата, което може да с изпълнява със сосбствено тегло или с допълнителна тежест под формата на поставени върху пубиса дискове. Има няколко варианта на изпълнение според разположението на стъпалата, както и с един или с два крака. Като цяло упражнението е подходящо за дами, които желаят да тонизират и подсилят седалищната мускулатура, но избягват рискови упражнения като Хиперекстензии, Гръбни преси и Мъртва тяга с прави крака.

За да изпълните упражнението се нуждаете от мека фитнес постелка на земя и обувки, които да не се хлъзгат. Ако желаете да увеличите интензивността, ще Ви трябва диск, гира или дъмбел.

С отворени крака и колене встрани

Този вариант натоварва външната част на бедрата и седалищетo, и преди всичко Глутеус максимус.

С отворени крака и затворени колене

Този вариант натоварва вътрешната част на бедрата, Глутеус медиус и Глутеус минимус.

Със затворени крака и затворени колене:При тази неутрална позиция се натоварването се разпределя равномерно. Тази позиция е най-подходяща за акцент върху Глутеус медиус и Глутеус максимус. Най-подходящият вариант за изпълнение на упражнението от начинаещи.

Техника на изпълнение на повдигане на таза от тилен лег при вариант със затворени крака и затворени колене

Легнете по гръб на постелката, свийте крака и пренесете цялата тежест на петите. Повдигнете леко пръстите. Позицията на стъпалата не се променя през цялото изпълнение. Повдигнете таза си колкото може по-високо, като балансирате с опънати върху постелката ръце.
Когато достигнете връхна точка, задръжте за една секунда и започнете да спускате таза.