Първо в Lupa.bg: Телевизията на Слави с рекордно евтина реклама
"7/8 ТВ" търгува ефирно време за жълти стотинки, събира клиенти с промоции
Рекордно ниски рекламни тарифи до края на годината обяви новоизлюпената телевизия на Слави Трифонов "7/8 ТВ", научи първо Lupa.bg.
Наш екип успя да се добере до тях след дълго издирване, тъй като на официалната страница на кабеларката са обявени само проценти за различни часови слотове и надценки при особени обстоятелства, но не и самите тарифи. Сравнението с мизата, която Би Ти Ви към момента иска от потенциалните рекламодатели, е тройно по-висока от тази на учиндолеца, чийто официален представител в канала е Евгени Димитров-Маестрото.
За пример ще дадем тарифата в публицистичното предаване на Дългия с водещ неговия политически заместник Тошко Йорданов - "Студио Хъ", където за 30 секунден клип еднократно цената е 900 лева. За повторението сутрин тя е едва 300. В Би Ти Ви, чиито предавания "7/8 ТВ" непрекъснато подиграва (последно на подбив бе взето риалити шоуто "Фермата" - б.р.), тарифите са следните - за публицистичното предаване "Лице в лице" в следобедния, особено неудобен за редица зрители час - 17,30, сумата е цели 5010 лева, отново за 30-секундно излъчване.
Част от тарифите на "7/8"
Най-скъпа при Трифонов е рекламата в неговото шоу от 22,00 часа в делничните дни, където за спот от половин минута фирмите трябва да се бръкнат с 2600 лева. Разбира се, ако решат да са постоянно в ефира и продуктите или услугите им да се въртят в продължение на цяла седмица или месец във всеки рекламен блок, тя пада до 1800 лева. Доста апетитна сума на фона на тази в конкурентната телевизия, дала трибуна на Трифонов близо 20 години. Там за реклама по същото време цената от 1 ноември тази година е 14148 лева.
Ето ги и цените в Би Ти Ви
А по телефона от екипа на Трифонов обясняват, че всички цени "на промоция" за реклама са само до края на годината и драстично ще се променят от началото на следващата. Прави впечатление, че по кабелния канал засега се въртят петима рекламодатели, които са заели всички блокове на прясно стартиралата телевизия. На тях е била предоставена възможност не просто да се възползват от ниските цени, но и вместо 30-секундни, да получат едноминутни спотове.