Синът на Емануела проговори за големия си успех

Той е начело на българска технологична компания

Нещо за четене
12:29 - 20 Юни 2025
3715
Синът на Емануела проговори за големия си успех

Христо Атанасов, големият син на фолк дивата Емануела, постигна огромен бизнес успех в сферата на технологиите, както Lupa.bg вече писа. Той е начело на българската технологична компания AdFixer, която специализира в пълната автоматизация на рекламни кампании в Amazon.

Христо е първият син на певицата. Той се е родил преди певицата да навърши пълнолетие. Към днешна дата те не споделят снимки заедно, както се вижда от страниците им в социалните мрежи, но и двамата следят профилите си в Instagram.

Атанасов е главен изпълнителен директор на AdFixer, като си сътрудничи с още двама негови приятели и колеги в менажирането на компанията. Пред Forbes тримата съоснователи - Христо Атанасов, Адриан Дялков и Николай Вучков, разказаха повече за стратегията зад създаването на софтуера, както и за предизвикателствата около основаването на бранда. 

"Преди да стартираме AdFixer, управлявахме агенция, специализирана в PPC реклами в Amazon, и ежедневно менажирахме десетки кампании ръчно. С времето разбрахме, че този подход е непосилен за скалиране и води до пропуснати възможности. Тествахме софтуерните решения на пазара, но не отговаряха на нуждите ни. Това ни подтикна да разработим собствена платформа, изграденa върху реални данни и практически опит, автоматизирайки всичко, което досега правехме на ръка", сподели Христо. 

Той отправи и специално послание към младите предприемачи: "Експериментирайте смело, анализирайте данните и се адаптирайте непрекъснато. Оставете автоматизацията да поеме рутинните задачи, за да освободите време за стратегическо мислене и да поставите клиента в центъра – само така ще изградите устойчив успех в Amazon."

Сред клиентите им са големи фирми, като Cocosolis, Dilios, RiceUp и MobiSystems. От AdFixer се радват на голям успех и отлично успяват да се адаптират към различните Amazon пазари по света. Тримата сътрудници често представят идеите си на световни сцени, провеждат разнообразни семинари и кампании, в полза на потенциални клиенти.