Скандална реклама за червило възбуди пуританите

Шокиращият клип има за цел да привлече потребителките към новия продукт на козметичния бранд

Стил
16:27 - 21 Август 2019
4170
Скандална реклама за червило възбуди пуританите

Френската козметична компания NARS, чието рекламно лице е моделът Криси Тейгън, разбуни духовете с реклама на ново червило, пише lifeonline.bg.

Припомняме, че Криси Тейгън e съпруга и майка на децата на култовия изпълнител Джон Леджънд.

На клипът се вижда как червилото се променя и от наподобяващо фалос преминава в нормалната си форма с логото NARS.

Цветът на червилото добавя още сексуален привкус към презентацията, която предизвика гневни реакции в социалните мрежи.

Допълнение към клипа е и свободният превод на слогана, акцентиращ върху наситените телесни (Nude – англ.) цветове на червилото „Ако Nudes ви държи будни цяла нощ”.

Компанията „NARS” е известна със своите находчиви и понякога скандални имена на своите продукти: най-известното червило е наречено „Оргазъм”.

Въпреки това много потребители смятат, че фирмата е прекрачила границата на добрия тон, още повече, че много млади момичета също купуват техните продукти.

В социалните мрежи реакциите варират от „трябва да се смени екипът на рекламния отдел” до „тази реклама задоволи жаждата ми”.

От „NARS” все още няма реакция по дебатите в социалните мрежи, но се предполага, че те са от полза за козметичната компания.

Независимо дали клиентите смятат рекламата за сексистка или не, тя постигна точно това, което цели – много внимание.