Народът ликува за празния Слънчак
Българските потребители във Фейсбук приемат с неприкрита радост и щипка злорадство гледката на опустелите плажове по родното Черноморие. Въпреки неумелия опит на туристическия бранш да прикрие апокалиптичната ситуация с незапомнен отлив на туристи, в социалните мрежи се разпространяват десетки снимки и видеоклипове, правени от малцината плажуващи, показващи реалната картина.
Хиляди потребители в социалните мрежи не крият злорадството си от празните плажове
Пустите плажове обаче не "страхуват" никого, а напротив – болшинството тържествува. Почти всички коментират наглостта на плажните концесионери да събират от туристите по 20-30, че даже и 40 лева (в Черноморец) за чадър и шезлонг, а покрай скъпото удоволствие да се печеш се припомнят и старите проблеми – бетонирането на Черноморието ни, системно лошото обслужване, кошмарната храна и фалшив алкохол. Хиляди потребители доволно пророкуват, че след масовия бойкот на туристите на родното черноморие, най-сетне може да се стигне до фалити на нагли хотелиери и ресторантьори и в бъдеще ситуацията да започне да се нормализира.
Шегите също изобилстват, особено за гордостта (или пък срама?) на родния летен туризъм – курортът Слънчев бряг. Феновете на „Левски“ вече намериха начин да се шегуват с ЦСКА. Из форумите се разпространява вицът: „По какво си приличат Слънчака и ЦСКА? По това, че умряха на 60 години“. Тази година най-големия курорт на българското Черноморие празнува своя 60-и юбилей.
Карикатуристът Христо Комарницки пък обра точките с гениална рисунка – „рентген“ на случващото се от години по българското Черноморие. Карикатурата може да видите на https://www.segabg.com/touche/tush-66