НАЗДРАВЕ! Джей Ло продава шльокавица
Дженифър Лопес се оказа в бурни води, след като обяви пускането на пазара на алкохолната си марка Delola. Актрисата ипевица обяви своята компания за напитки, вдъхновена от италианското крайбрежие, в сряда, но новината беше посрещната с остра реакция от феновете, които отбелязаха, че самата Джей Ло е въздържателка и изобщо не консумира алкохол.
„Просто исках да създам нещо по-добро – нещо с по-добър вкус, по-добри съставки, нещо, което бих искал да пия с моите приятели и семейство, и това е Delola“, каза певицата във видео в Инстаграм, промотиращо напитката.
Само минути след като Лопес сподели клипа със своите 240 милиона последователи, разочаровани фенове се втурнаха към секцията за коментари, за да критикуват решението на изпълнителката да пусне марка алкохол.
„Джей Ло, ти не пиеш. Това нещо е известно и си го изтъквала много кратно. Разбирам парите са си пари, но, скъпа, ти дори не знаеш какъв е вкуса на алкохола”, написа един от феновете ѝ.
Сред безбройните неодобрителни коментари, един фен беше любопитен защо Лопес избра да пусне марка алкохол, имайки предвид миналите проблеми на съпруга й Бен Афлек с алкохола, които го принудиха многократно да постъпи в рехабилитационен център.