Фирмите орязаха бюджетите си за рекламни материали

Новини
17:36 - 28 Декември 2021
3014
Фирмите орязаха бюджетите си за рекламни материали

Кризата започва да се усеща още по-осезателно и в най-големите фирми. За първи път от много години насам те са орязали бюджетите доста и не отделят много средства за рекламни материали.

Фирмите, които произвеждат календари, ключодържатели, химикалки, тениски и подобни, се оплакаха, че сега урожаят не е такъв, какъвто сме свикнали да го наблюдаваме преди време.

"Постъпленията от такъв вид сделки е намалял със стотици хиляди за фирма, която произвежда рекламни изделия. Нашата също не прави изключение. Като се калкулират нещата, става ясно, че загубите са за милиони средства, инвестирани в подобно начинание", коментира пред Lupa.bg Георги Антонов - собственик на фирма за производство на материали.

Статистиката към последните дни на 2021-ва показва, че работните календари вече не се правят с хиляди и не се раздават под път и над път, а шефовете са много пестеливи откъм подобна инициатива. Те предпочитат да инвестират средствата в своите работници, като част от тях предпочитат да ги раздадат във въд на парични премии, колкото и малки да са те.

Визирайки календарите, още по-занемарени са поръчките на ключодържатели, флашки, чаши, химикалки и запалки, колкото и да влязат в употреба на хората.