СКАНДАЛ: Турминистърът отряза Копривщица, тепетата и кукерите от рекламата за България
Туристическото министерство на бесепаря Христо Проданов е отрязало в тазгодишния рекламен клип за България всички кадри на забележителностите и традициите у нас и е оставило единствено кадрите с плажовете ни за офертиране на чужденци за почивка у нас.
Новият клип бе представен преди дни, като за самия него не е похарчена и стотинка, след като де факто страната ни се представя от миналогодишното видео, спечелило овациите на западняците.
Рекламната кампания това лято бе организирана с директно договаряне между туристическото министерство и тв каналите, тъй като заради войната в Украйна се наложи рекламата да се изтегли от Русия и Украйна и да се пренасочи другаде. Излъчването по тв каналите и техните дигитални платформи струва общо 5 млн. лв, уточнява "24 часа".
Режисьор на клипа е Диана Минчева-Йорданова, продуценти са Screen Brothers, а творческата концепция на проекта е на Havas Bulgaria. В направата му са участвали над 100 души. Създадени са общо 54 телевизионни клипа, 18 радио спота, 92 варианта на ключови визии, уеб банери и други.
Ето го великолепното оригинално видео: